Thursday 28 March 2024
کد خبر : 83
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 تیر 1399 - 18:57
- بازدید

کرونا ۱۲ خانواده دیگر را در فارس داغدار کرد

آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در فارس به ۲۲ هزار و ۹۸۱ مورد افزایش یافت. به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه امروز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، بیش از ۱۸۴ هزار نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان بررسی شده است. دکتر […]

آمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در فارس به ۲۲ هزار و ۹۸۱ مورد افزایش یافت.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه امروز با حضور در استودیو سلامت دانشگاه و اعلام آخرین وضعیت کروناویروس در فارس، گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، بیش از ۱۸۴ هزار نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان بررسی شده است.
دکتر «علی اکبری» ادامه داد: متاسفانه طی روز گذشته تاکنون، ۱۲ هم استانی جان خود را در اثر این بیماری از دست داده اند و آمار موارد مرگ و میر مبتلایان به کووید ۱۹ در فارس به ۲۶۹ نفر رسید.
این مقام مسوول در معاونت درمان دانشگاه اظهار کرد: با مراقبت های تیم های بهداشتی و درمانی استان، تاکنون ۱۸ هزار ۳۷۵ بیمار از مراکز درمانی ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
دکتر اکبری همچنین از بستری ۶۲۵ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در مراکز درمانی استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۱ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.
او تاکید کرد: با توجه جدی به توصیه ها و مراقبت های بهداشتی، استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در اجتماعات و شست و شوی مرتب دست ها می توانیم با کرونا مقابله کنیم
منابع :
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق