Friday 29 March 2024
کد خبر : 96
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 تیر 1399 - 18:18
- بازدید

رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید معرفی شد

طی آیینی از زحمات کرامت الله چترسیماب، قدردانی و اسحاق امیدوار به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید معرفی شد به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، طی آیینی که با حضور معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان فارس، فرماندار اقلید، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی و نیز دوستداران و همیاران طبیعت و منابع طبیعی در سالن شهید […]

طی آیینی از زحمات کرامت الله چترسیماب، قدردانی و اسحاق امیدوار به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اقلید معرفی شد
به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، طی آیینی که با حضور معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان فارس، فرماندار اقلید، دادستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی و نیز دوستداران و همیاران طبیعت و منابع طبیعی در سالن شهید کوثری برگزار شد، با تقدیر از زحمات کرامت الله چترسیماب، اسحاق امیدوار به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان معرفی شد.
معاون آبخیزداری منابع طبیعی استان فارس در ابتدای این آیین با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در راستای حفاظت از منابع طبیعی در سطح شهرستان اقلید قدردانی کرد و گفت: بندهای خاکی، حوضچه های تغدیه مصنوعی، ایجاد و احداث دو پارک آبخیز قدمگاه سده و پارسیان اقلید که در سطح کشور شاخص و معرفی شده است، حفاظت از حوزه سد درودزن و مجموعه کارهای صورت گرفته در این زمینه، کاهش آمار آتش سوزی در سطح شهرستان، بالابردن میزان مشارکت جوامع محلی و انجمن های مردم نهاد، همکاری و هم سوی با سیستم های قضایی و ….ازجمله خدمات ارزنده ای است که طی چندساله گذشته در شهرستان اقلید صورت گرفت.

حسن مقیم تصریح کرد: تلاش جهادی و همت و زحمات انجام شده، موجب گشت آرامش و اطمینان در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بوجود آید که تحقق این امر، قابل تقدیر است.

مقیم ایجاد فضایی برای تربیت مدیران جدید در منابع طبیعی را تنها هدف در تغییر مدیریت این نهاد عنوان کرد و از پاکدستی و صداقت مدیریت پیشین منابع طبیعی شهرستان اقلید در انجام وظیفه سخن گفت.

در ادامه رئیس پیشین منابع طبیعی اقلید از همکاری ادارات و سازمانها و نهادها و انجمن های مردمی و دوست‌داران و همیاران طبیعت قدردانی کرد و گفت:
قبل از سال 95 ، آتش سوزی در سطح شهرستان 950 هکتار بود که اکنون سطح و نوع آتش سوزی تغییر کرده و آتش سوزی ها به خوبی و سریع مهار می شود.
کرامت الله چترسیماب تصریح کرد: این به معنای ارتقا و افزایش تجهیزات نیست بلکه  این امر مهم با همکاری و مشارکت مردم و تعامل نهادها تحقق یافت.
وی با بیان اینکه تغییر مدیریت امری عادی و طبیعی است، تصریح کرد: اگر تغییر مدیریت نباشد، تکاپوی سازمانی وجود نخواهد داشت لذا باید از فکرهای و ایده ها و افراد نو استفاده کرد.
چترسیماب با بیان اینکه هدف اصلی ما در منابع طبیعی حفظ طبیعت است بر لزوم مشارکت و همکاری تمام نهادها و انجمن ها در راستای همکاری با مدیریت جدید این اداره تأکید کرد.
وی در پایان سخنان خود همکاری و حمایت مسؤولان استانی در تأمین اعتبار لازم برای اجرا و تکمیل برخی از پروژه های آبخیزداری شهرستان اقلید را خواستار شد.
در پایان جلسه رئیس جدید منابع طبیعی اقلید خدمت به مردم در راستای حفاظت از منابع طبیعی را رویکرد اصلی خود عنوان کرد.
اسحاق امیدوار عنوان داشت: تدوین نقشه راه جامع برای آینده طبیعت شهرستان، حفاظت از عرصه های طبیعی و جلوگیری از زمین خواری و استفاده از ظرفیت انجمن های مردم نهاد و دوستدار  طبیعت،
پیگیری اعتبار لازم برای اجرای پروژه های آبخیزداری، توسعه فضای سبز و جنگل شهرستان، استفاده از همکاران شاغل  و بازنشسته برای تحقق اهداف این سازمان از دیگر رویکردهای منابع طبیعی شهرستان اقلید در راستای حفاظت از منابع طبیعی است.
منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق