مصادیق معروف و منکر در محیط‌های مختلف شناسایی شوند

.

حجت‌الاسلام اصغر ایمنی در جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اقلید که به ميزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه مهم و دینی هستند که بدون نیاز به ابلاغ و حکم به‌عنوان وظیفه‌ای همگانی مطرح هستند و هرکس در هر جایگاهی باید این وظیفه را با رعایت شرایط و به نحو شایسته به انجام برساند.

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اقلید با بیان اینکه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر نتایج بی‌شمار و مثبت فردی و اجتماعی به‌دنبال دارد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در هر کجا و در هر شرایطی به‌صورت متفاوت انجام می‌شود و در درجه نخست باید مصادیق معروف و منکر را در محیط‌های مختلف شناسایی کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید هم در این جلسه بر اهمیت و نقش فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و دانشگاه تأکید و در این باره مطالبی را بیان کرد.

سهراب نظری درباره اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از موضوعات مهم مذهبی، فرهنگی و ارزشی در کشور است و در دین مبین اسلام جایگاهی والا و ویژه دارد.

به گزارش آنا، این جلسه که با حضور مسئول بسيج کارکنان ادارات و اعضای بسیج پایگاه مقاومت شهید مطهری کارکنان و استادان و اعضای ستاد اجرایی شورای امر به معروف شهرستان اقلید برگزار شد هریک از اعضا به طرح مباحثی درباره چگونگی و نحوه انجام این فریضه الهی پرداختند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *