Thursday 28 March 2024
کد خبر : 209
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 دی 1399 - 21:08
- بازدید

تأکید بر عدم تبعیض بین روستایی، شهری و عشایری در ادارات اقلید

امام جمعه اقلید با بیان اینکه حل مشکلات مردم به عنوان ولی‌نعمتان ما، وظیفه مسؤولان است بر لزوم عدم تبعیض بین روستایی، شهری و عشایری در ادارات این شهرستان تأکید کرد.؛

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه شورای اداری این شهرستان و ستاد بزرگداشت دهه فجر که امروز با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسؤولان شهرستانی در سالن شهید حججی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت و بر لزوم مطالعه زندگی‌نامه ایشان و بکاربستن آن در زندگی خود تأکید کرد.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه رسیدگی و حل مشکلات مردم وظیفه مسؤولان است و باید با تعامل و همت جهادی در راستای تحقق آن کوشید، بر لزوم شناسایی نیازها و انجام اقدامات لازم متناسب با آن ها تأکید داشت و عنوان کرد: نیاز هر یک از باغداران و کشاورزان متفاوت و مشکلات و کاستی‌های بخش‌های مختلف، متعدد است از این رو باید نیازسنجی صورت گرفته و به درستی و متناسب با آن، اقدامات لازم صورت گیرد.
تعامل ادارات در راستای رفع مشکلات مردم، تکریم ارباب رجوع و تلاش برای رسیدگی به امور آن ها به عنوان ولی‌نعمت ما، عدم تبعیض بین روستایی و شهری و عشایری، مدیریت بحران و پیشگیری از اتفاقات و وقایع احتمالی باتوجه به بارندگی‌هایی که در پیش داریم، همت جهادی برای ساماندهی راه‌های منتهی به گلزار شهدا در سطح شهرستان با توجه به توقع مردم، دعوت از امام جمعه شهر سده در جلسات شورای اداری و سایر جلسات شهرستانی و… از دیگر مسائلی بود که امام جمعه اقلید بر آن تأکید داشت.
طالبی از شهرداری و شورای اسلامی شهر اقلید در تهیه عکس شهدا، اداره راه در راه سازی روستایی و همکاری، اداره صمت، آبفا در رفع مشکلات آب روستاها، اوقاف، کمیته امداد، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، دانشگاه‌ها و سایر اداراتی که درموارد متعدد کمک کردند تا مشکل مردم در بخش‌های مختلف شهرستان رفع و رسیدگی شود، تقدیر و بر ادامه روند تعامل بیشتر در این زمینه تأکید کرد و گفت: باید دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم حل شود.

امام جمعه اقلید به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: هر بعدی از ابعاد زندگی مردم که مواجهه با مشکل باشد را باید حل کرد تا از نظام اسلامی دلگیر و ناامید نشوند.
وی به موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ازجمله کنترل کرونا اشاره و عنوان کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری، کشف داروی کرونا توسط خدمتگزاران نظام اسلامی و همت جهادی تلاشگران بخش بهداشت و درمان قابل تقدیر است.
امام جمعه اقلید با اشاره به عدم اعتماد مردم برخی کشورها به داروی ضدکرونای کشورشان، یادآور شد: به لطف الهی در جامعه اسلامی ما مردم با اطمینان‌خاطر، داوطلب استفاده از واکسن کرونا هستند.
وی افزود: تولید سلاح‌های مختلف و متعدد دفاعی، ابتکارات و پیشرفت‌های پزشکی، پژوهشی، نانو و… نیز از دیگر موفقیت‌های فرزندان ایران اسلامی و مایه افتخار ما است.
در ادامه رئیس مرکز بهداشت اقلید با اشاره به کاهش آمار ابتلا به کرونا، از همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیر کرد و با بیان اینکه بروز پیک دیگری در ماه‌های آینده پیش‌بینی می‌شود، بر لزوم همکاری مردم و دوری از تجمعات برای کنترل بیماری و جلوگیری از بحران تأکید کرد.

کاوه قدرتی از همکاری و همت نیروهای بسیج و سپاه با کادر درمان و بهداشت تقدیر کرد و عنوان داشت: کنترل و جلوگیری از انتقال بیماری از جمله اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا طی چند روز گذشته بار دیگر بر لزوم رعایت موازین بهداشتی و مدیریت شرایط موجود تأکید کرد.
انتهای پیام/

منابع : ناموجود
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ،



آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق