Friday 29 March 2024
کد خبر : 244
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 - 21:34
- بازدید

معاون عمرانی استاندار فارس:؛

عملکرد خوب شهرداری زرقان در اجرای پروژه های عمرانی

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ مکان ورزشی در استان فارس توسط حوزه ورزش احداث شده است، گفت: در حوزه ورزش اقدامات خوبی انجام شد و شهرداری زرقان نیز در کارنامه خود فعالیت مناسب و خوبی در حوزه پروژه های عمرانی داشته است. ؛

محمود رضایی کوچی در مراسم افتتاح مرکز کنترل و نظارت ترافیک شهری زرقان ابراز کرد: ما اولین استانی هستیم که بیشترین بودجه عمرانی در حوزه راه را دارد که این موضوع به دلیل گستردگی راه ها است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۲ پروژه بزرگ در حوزه راهها و حوزه حمل و نقل فعال هستند، عنوان کرد: پروژه احداث سه بزرگراه در فارس از جمله آزاد راه شیراز به اصفهان که در نیمه اول ۱۴۰۰ با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان افتتاح می شود و همچنین آزادراه شیراز- بوشهر و شیراز -پارسیان در دست اجرا است.

رضایی با اشاره به توسعه راه آهن و افتتاح راه آهن اقلید یزد، عنوان کرد: راه آهن شیراز- گلگهر و شیراز- بوشهر به عنوان ابر پروژه در دست اجرا است.

معاون هماهنگ کننده امور عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه در تامین آب شرب و کشاورزی 9 سد در استان موجود است؛ عنوان کرد: در بحث آب از شمال تا جنوب استان، آب شرب پایدار از سد یا چاه تامین می شود که تلاش داریم همه شهرها از آب سدها استفاده کنند.

منابع : ناموجود
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق