Friday 29 March 2024
کد خبر : 246
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 بهمن 1399 - 14:15
- بازدید

بهره برداری از طرح‌های آبرسانی در سه شهرستان فارس

همزمان با دهه فجر سه طرح اصلاح شبکه آبرسانی روستایی در شهرستان‌های قیروزکارزین، لامرد و اقلید به بهره برداری رسید. ؛

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان فارس گفت: طرح اصلاح شبکه آبرسانی به روستای تنگ رویین شهرستان قیروکارزین به طول چهار کیلومتر و با مشارکت گروه‌های جهادی اجرا شده است و تمام مشترکان این روستا از مزایای آن بهره‌مندخواهند شد.
بوستانی، درخصوص اجرای طرح اصلاح شبکه آبرسانی به روستا‌های فیروزآباد، کاکلی و رییسی یحیی در شهرستان لامرد هم گفت: این شبکه آبرسانی به طول هشت کیلومتر و با هزینه بیش از هشت میلیارد ریال اصلاح شده است.
وی افزود: همچنین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به روستا‌های میر حسنی، چاه شور علیا، چاه شور سفلی و پاتخته شامل ۱۴ کیلومتر خط انتقال آب با اعتباری افزون بر ۳۰ میلیارد ریال نیز در این منطقه آغاز شد.
بوستانی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح، بیش از ۳۰۰ خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس همچنین گفت: طرح اصلاح شبکه آبرسانی به روستای آسپاس و ۲ مخزن ذخیره آب در شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید با صرف هزینه‌ای بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌هایی است که در دهه فجر در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.
بوستانی افزود: یک مخزن هوایی فلزی با ظرفیت ۵۰ متر مکعب و یک مخزن ذخیره آب بتنی با گنجایش ۵۰۰ متر مکعب به بهره‌برداری رسید که بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ خانوار از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق