Tuesday 16 April 2024
کد خبر : 322
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1400 - 12:45
- بازدید

«شیرازه» از پویش دیار امین ولایت گزارش می‌دهد؛

نمایندگان و جمعی از نخبگان استان فارس به پویش دیار امین ولایت پیوستند

۱۲نماینده مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی با نشر مطالبی در خصوص انتخابات به پویش دیار امین ولایت پیوستند. ؛

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، نمایندگان مردم استان فارس در مجلس شورای اسلامی با نشر مطالبی در خصوص انتخابات به پویش دیار امین ولایت پیوستند.
تاکنون حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، مجید انصاری نماینده ممسنی و رستم، جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت، عبدالعلی رحیمی نماینده مردم کوار، سروستان، خرامه، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا، فرهاد طهماسبی نماینده مردم استهبان و نی ریز، محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان، محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، مهدی عسکری نماینده مردم داراب و زرین دشت، ابراهیم عزیزی و جعفر قادری نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با پیوستن به این پویش در صفحات توئیتی و اینستاگرامی خود نسبت به این مسئله با #دیار_امین_ولایت به موضوع شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ پرداختند.
بر اساس این گزارش ائمه جمعه شهرستان های استان فارس، برخی از مسئولین، مدیران، نخبگان و آحاد مردم نیز با پیوستن به این پویش، مردم را ترغیب به شرکت در انتخابات کردند.
گفتنی است با توجه به نزدیکی انتخابات و اهمیت این رخداد مهم، همچنین با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مشارکت حداکثری پویش “دیار امین ولایت” ایجاد شد.
هشتگ دیار امین ولایت ترند اول توییتر فارسی شد
فعالان فضای مجازی استان فارس طی چند روز اخیر در آستانه انتخابات ۱۴۰۰، با تولید بیش از ۵۰ هزار محتوا با هشتگ دیار امین ولایت در توییتر آمادگی خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات اعلام کردند؛ این هشتگ به موضوع داغ توییتر تبدیل شد.
منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :

ناموجود


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق