Tuesday 16 April 2024
کد خبر : 364
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 - 22:39
- بازدید

امام جمعه اقلید:رونق و رشد تولید داخل، راه اصلی رفع مشکلات معیشتی است

امام جمعه اقلید با تأکید بر لزوم تکیه بر توان داخلی، تصریح کرد: راه اساسی رفع مشکلات کشور در حوزه معیشت، اشتغال و مسکن و...، توجه، رشد و رونق تولید داخلی است و نباید به خارج از کشور چشم داشت؛

به گزارش صبح اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر با بیان اینکه فرهنگ غدیر ریشه قرآنی داشته و منشأ پیدایش آن وحی الهی است، بیان داشت: در دل این وحی و قرآن، مسئله امامت و ولایت ائمه (ع) و در رأس، ولایت و امامت علی (ع) قرار داشت که در غدیر خم تجلی پیدا کرد.

امام جمعه اقلید به شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری اشاره و از نقشه دشمن در ماجرای مشروطه سخن گفت و خاطرنشان کرد: حواس همه ما به ویژه نسل نو و جوان کشور باید جمع باشد که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی برای ما نقشه ها دارند و نباید غافل و خاطرجمع شویم که ضربه خواهیم خورد.

طالبی در ادامه به اولویت های دولت تحول، انقلابی و جهادی در رونق تولید اشاره و بیان کرد: شکی نیست که دولت انقلابی جدید به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم و حل اقتصاد جامعه است و با برنامه های میان مدت و بلندمدت این موضوع را که یکی از مطالبات مردم و مقام معظم رهبری است، دنبال می کند.

وی افزود: راه اساسی رفع این معضل، رونق تولید است که به دنبال آن، مشکلات اشتغال و مسکن نیز رفع می شود ازاین رو در حل این مشکل بجای نگاه به خارج از کشور به تعبیر مقام معظم رهبری باید به درون نگاه و توجه باشد و از منابع و ظرفیت های انسانی داخل کشور استفاده کرد.

خطیب جمعه اقلید در ادامه به سند 2030 اشاره و تصریح کرد: این سند همانند دیگر اسناد جهانی و بین المللی دارای ابعاد و زیروبم هایی است که در نهایت حقارت و ذلت ملت ها را دربر دارد.

امام جمعه اقلید اظهار داشت: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند به چه مناسبتی، یک مجموعه به اصطلاح جهانی و بین المللی که قطعا تحت نفوذ قدرت های بزرگ دنیا است، این حق را باید داشته باشد که برای ملت های مختلف با تمدن های متعدد و سوابق تاریخی و فرهنگی گوناگون تصمیم بگیرد.

طالبی عنوان کرد: انتظار داریم دولت جهادی و انقلابی همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند، از پذیرش این سند ذلت بار و نکبت، پرهیز کنند و توجه داشته باشند که در برجام و…، باید عزت مان در عرصه جهانی و بین المللی با قدرت و اقتدار، حفظ شود.امام جمعه اقلید در پایان سخنان خود مراتب تشکر و قدردانی خود از همه شهروندان اقلیدی، از راههای دور و نزدیک و نیز شهرستان قیروکارزین، به پاس همدردیشان در مصیبت وارده را اعلام کرد و از اقشار مختلف مردمی که در این مصیبت همراهی

و همدردی کردند، تقدیر کرد.

منابع : ناموجود
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق