Tuesday 16 April 2024
کد خبر : 560
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 آبان 1400 - 17:59
- بازدید

کمک ۳ میلیارد تومانی نیک‌اندیشان اقلیدی به مجموعه سلامت

نیک‌اندیشان شهرستان اقلید در شش ماه نخست ۱۴۰۰، بیش از دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به مجموعه سلامت اهدا کردند که در توسعه زیرساخت‌ها و تأمین تجهیزات مورد نیاز در حوزه‌های بهداشت و درمان هزینه شده است.؛

مسعود جوکار، رئیس شبکه بهداشت و درمان اقلید امروز، ۲۵ آبان در نشست هم‌اندیشی خیران حوزه سلامت شهرستان گفت: شورای خیرین تأمین سلامت شهرستان اقلید برای نخستین بار و با حضور و مشارکت فعال اعضای مجمع خیرین با هدف جذب کمک‌های مردمی و خیرین در راستای کمک به بیماران نیازمند و خرید تجهیزات مورد نیاز مجموعه بهداشت و درمان ثبت و راه‌اندازی شد.

وی افزود: در بازه زمانی ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰، نیک‌اندیشان اقلیدی در راستای همدلی و همراهی با مجموعه سلامت دو میلیارد و ۸۰۵ میلیون تومان به حوزه سلامت اهدا کرده‌اند.

سیدمحمد عظیمی، رئیس شورای خیرین تأمین سلامت اقلید نیز با تقدیر از اقدامات خیرین و نیک اندیشان و همکاری در تأمین نیازهای حوزه سلامت، گفت: کمک‌های جذب شده از مبلغ یک هزار تومان تا نهصد میلیون تومان است و افراد شرکت‌کننده در امور خیریه تأمین سلامت، بیش از هزار نفر را شامل می‌شود که نشان از اهمیت ویژه مشارکت همگانی مردم شهرستان اقلید در رفع نیازمندی‌های حوزه سلامت را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: خرید دستگاه ماموگرافی، مانیتورینگ علائم حیاتی بیمار، حصارکشی اطراف ساختمان اورژانس ۱۱۵ شهر دژکرد، خرید وسایل و ملزومات برای راه‌اندازی اورژانس ۱۱۵ شهربالا و تامین مصالح و لوازم ساختمانی برای امور عمرانی از جمله عرصه‌های کمک خیرین در شِش ماهه نخست ۱۴۰۰ در شهرستان اقلید محسوب می‌شود.

عظیمی در پایان گفت: خیران و شهروندان می‌توانند مبالغ اهدایی به مجموعه سلامت را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۴۹۷۳۹۷۸ به نام شورای خیرین تامین سلامت شهرستان اقلید نزد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران واریز کنند.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ،



آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق