انتقاد از عدم توجه دولت قبل به دغدغه مقام معظم رهبری درمورد حقوق های نجومی/ حقوق 5 میلیونی کجا و حقوق 215 میلیونی کجا؟/ آیا این عدالت است؟؟؟

به گزارش صبح اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر هفته بسیج را گرامی داشت و به ارزش آن از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری اشاره و تأکید کرد: بسیج لشکر مخلص خداست.
وی با تقدیر از حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج در برگزاری ویژه برنامه های متعدد و مؤثر در هفته بسیج، عنوان داشت: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی، ایجاد بستر و زمینه لازم برای بیان مطالبات مردمی و پیگیری آن توسط خودشان، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و…ازجمله ویژه برنامه های شاخص، ارزشمند و تأثیرگذاری بود که طی این هفته در سطح شهرستان اقلید به همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد که قابل تقدیر است.
امام جمعه اقلید در ادامه به ماجرای حقوق های نجومی و صعودی در برخی شرکت های دولتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و دولت محترم، کمک کنند تا بساط اینگونه حقوق ها که موجب فساد در جامعه است، برچیده شود.
حجت الاسلام طالبی تأکید کرد: برخورد با حقوق های نجومی از مطالبات مقام معظم رهبری در پنج سال اخیر بود که بجد گلایه کردند اما دولت پیشین اعتقادی به این موضوع نداشت و مسئله مسکوت گذاشته شد تا اینکه هم اکنون، دولت سیزدهم به دنبال مبارزه و برچیدن این موضوع است تا این لکه ننگ را از نظام مقدس اسلامی بردارند.
وی با بیان اینکه حقوق دو، سه، چهار و… میلیونی کجا و حقوق های 50، 70 تا 215 میلونی کجا؟؟؟ بیان داشت: آیا این عدالت است؟؟
امام جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود به مطالبه مردم چند استان در لزوم تأمین آب آشامیدنی و زراعی اشاره کرد و بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این مطالبه مردم را به حق می داند و دشمنان بدانند که از این کار و مطالبات مردم نمی توانند سوءاستفاده کنند.
حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه باتوجه به خشکسالی های سال های پیش، دولتمردان گذشته باید فکری برای آب آشامیدنی و زراعی و صنعتی می کردند تا امروز دچار چنین مشکلاتی نشویم، اظهار داشت: بهره برداری های کلان از منابع آب های زیرزمینی سرانجام کار دست ما داد و باید فکری حساب شده برای آن کرد.
وی به بهره برداری بی رویه از آب های زیرزمینی در کشاورزی اشاره و با بیان اینکه اجرای طرح های آبیاری نوین طی چند سال گذشته کافی نبوده و نیست، با تأکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ استفاده صحیح از منابع و مصرف بهینه، عنوان کرد: باید فکری اساسی اندیشیده شود تا با کمترین مشکل از بحران خشکسالی ها عبور کنیم.
حجت الاسلام طالبی در پایان سخنان خود سالروز شهادت دانشمند هسته ای، دکتر محسن فخری زاده، شهادت شهید مجید شهریاری در سال 1389، شهادت عالم مجاهد، آیت الله سیدحسن مدرس در سال 1316 و میرزا کوچک خان جنگلی در سال 1300 را تسلیت گفت و یاد این بزرگ مردان را گرامی داشت.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *