Friday 29 March 2024
کد خبر : 583
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آذر 1400 - 22:56
- بازدید

برگزاری انتخابات شورای جهادی در شهرستان اقلید

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اقلید از برگزاری انتخابات و تشکیل شورای جهادی این شهرستان در راستای تحقق سیاست گذاری و مطالبه گری گروه های جهادی خبر داد؛

رحمان قزل بیگلو در گفت و گو با خبرنگار صبح اقلید از برگزاری انتخابات و تشکیل شورای جهادی این شهرستان در راستای تحقق سیاست گذاری و مطالبه گری گروه های جهادی خبر داد.

وی عنوان داشت: در راستای اجرای فرامین و تدابیر ولی امر مسلمین و سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اصلی و پیشبرد اهداف و مأموریت های محوله خدمت رسانی و کمک به رفع محرومیت، با هم فکری نظام مند صاحب نظران و وفاداران به انقلاب اسلامی، شورای جهادی شهرستان اقلید تشکیل شد.

قزل بیگلو افزود: پایش شرایط موجود در مناطق محروم شهرستان و استخراج نیازمندیهای این مناطق، با استفاده از تحلیل تهدیدات، فرصتها، نقاط ضعف و قوت و ارائه راهکارها جهت برون رفت ازموانع و مشکلات، با ایجاد وحدت، همدلی و هماهنگی بین گرو ههای جهادی و مسئولین و در نهایت زمینه سازی جهت تربیت کادر تراز انقلاب اسلامی و ارتقاء کیفی جهادگران از طریق گسترش فرهنگ کار تشکیلاتی از اهداف تشکیل شورای جهادی می باشد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اقلید در پاایان سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات با حضور اعضای گروه های جهادی، از نتیجه این انتخابات و معرفی شورای جهادی شهرستان اقلید به شرح زیر اشاره کرد:

1-احمدعلی یوسفی 2-احمدفرامرزی 3-عبدالرضا رضایی 4-مجیدرئیسیان 5-اعظم سالاری 6-حنیفه جمالی فر 7-زهرا آقاشیری

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق