انتقاد از طولانی شدن زمان معرفی شهردار در اقلید

به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر به برخی از مسائل و امور مربوط به شهرستان اشاره و با تأکید بر لزوم تلاش مسؤولان در راستای آسیب شناسی و جمع بندی مشکلات حوزه مسؤولیت و کار خود، اظهار داشت: باید پیش بینی های لازم انجام شده و آمادگی کافی ایجاد شود تا درصورت بروز هرگونه مشکل و حادثه ای، به موقع و درست اقدامات موردنیاز صورت گیرد.
وی تأکید کرد: فرماندار باید با هماهنگی ادارات و نهادهای مربوطه، پروژه های نیمه کاره در سطح شهرستان را شناسایی، جمع بندی و دسته بندی کرده و به اطلاع نماینده و استاندار برسانند تا پیگیری و اقدام لازم برای اتمام آن ها انجام شود.
امام جمعه اقلید با بیان اینکه مدیران نهادهای مختلف باید با حضور در حوزه استحفاظی خود، از مسائل موجود از نزدیک بازدید و مشکلات را بررسی کنند، از اهمیت منابع طبیعی و طبیعت سخن گفت و با اشاره به اینکه این نعمت متعلق به تمام مردم است، حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از تصرف های غیرمجاز را خواستار شد.
طالبی خطاب به حراست استانداری، از طولانی شدن تأیید یا رد شهردار معرفی شده از سوی شورای اسلامی شهر اقلید، انتقاد و گلایه کرد و گفت: با امکانات امروزی، زودتر می شود پاسخ این امر را داد.
گلایه از عدم وجود سالن های ورزشی در سطح شهرستان به ویژه بخش ها و لزوم پیگیری برای رفع این مشکل، تأکید بر پیگیری فرماندار برای انتخاب مدیر در اداراتی که مدیران آن بازنشسته شده و با سرپرست اداره می شود، انتقاد از عدم نظارت کافی بر بازار و لزوم اتخاذ تصمیمات لازم برای سروسامان دادن به قیمت اجناس و ارزاق و مایحتاج عمومی، تأکید بر برخورد درست همراه با متانت و پاسخگویی بجا به ارباب رجوع به صورت حضوری، تلفنی یا مکاتبه ای، تهیه سوخت تراکتورداران و مناطقی که هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستند ازجمله عشایری که هنوز کوچ نکردند، نظارت بر بهداشت و کیفیت نان و چگونگی استفاده از سهمیه آرد اختصاص یافته و… ازجمله مسائلی بود که امام جمعه اقلید به آن ها اشاره و بیان کرد: دولت جهادی نیاز به همکاری همگانی دارد تا بتواند مشکلات را حل کند.
وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در جلوگیری از اعتیاد، از افزایش عرضه و تقاضای مواد مخدر ابراز تأسف کرد و گفت: باید عرصه را بر این افراد تنگ کرد و جدیت بیشتری داشت تا جلوی این معضل را گرفت.
خطیب جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود به برجام و مذاکره و تحریم های منعقد شده علیه شرکت ها و شخصیت های حقیقی ما در حین مذاکره اشاره و عنوان کرد: آمریکا و اروپا و آژانس حکام به دنبال وقت گذرانی هستند اما ما نیز باید هوشیار باشیم و سطح غنی سازی خود را افزایش دهیم و وضعیت اقتصادمان را مانند دولت پیش، به برجام گره نزنیم.
امام جمعه اقلید در پایان روز پرستار و سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س) را تبریک گفت و از زحمات و فداکاری شبانه روزی پرستاران و کادر بهداشت و درمان قدردانی کرد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *