Thursday 28 March 2024
کد خبر : 593
تاریخ انتشار : جمعه 26 آذر 1400 - 14:38
- بازدید

امام جمعه اقلید:؛

فرمانداری، پیگیر نتیجه بررسی های استاندار از پروژه های شهرستان اقلید باشد

امام جمعه اقلید با اشاره به سفر چندروز پیش استاندار به این شهرستان و بازدید وی از برخی از پروژه ها و بررسی وضعیت آن ها از نزدیک و درجریان گرفتن جزییات برخی دیگر از پروژه های شهرستانی که فرصت بازدید از آن ها صورت نگرفت،و تأکید کرد: پیگیری حل مشکلات این پروژه ها بر عهده فرماندار محترم است.؛

به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر با اشاره به سفر استاندار فارس به این شهرستان به بازدید وی از برخی از پروژه ها و بررسی وضعیت آن ها از نزدیک و درجریان گرفتن جزییات برخی دیگر از پروژه های شهرستانی که فرصت بازدید از آن ها صورت نگرفت، اشاره و تصریح کرد: پیگیری حل مشکلات این پروژه ها بر عهده فرماندار محترم است.
وی یادآور شد: مهم آن است که یک مسؤول تراز بالای استان در شهرستان حضور یافته و برای برطرف کردن مشکلات موجود اقدام خواهد کرد.
امام جمعه اقلید به گلایه برخی از همشهرستانی های روستایی و عشایری در فضای مجازی مبنی بر اینکه چرا استاندار از فلان منطقه و … بازدید نکرد، اشاره کرد و با بیان اینکه بازدید و بررسی ها باید از جایی شروع و در جای دیگر پایان یابد، گفت: با توجه به محدودیت فرصت و زمان، باید مسائل اولویت بندی و پیگیری شود.
خطیب جمعه اقلید افزود: برخی از مشکلات که باوجود اقدامات صورت گرفته رفع نشد، ازجمله مشکل آب آشامیدنی و حفر چاه آبی که همچنان گل آلود است، باید مطالعه و پیگیری مجدد شود و اینجا حق با مردم است.
طالبی به مذاکرات برجامی اشاره و بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات دور قبل دو سند برای قرارگرفتن موضوع به عنوان پایه گفتگوها قرار داد که کشورهای اروپایی نه تنها از آن استقبال نکردند بلکه بیان داشتند که جمهوری اسلامی به دنبال زیاده خواهی است.
وی با بیان اینکه درواقع، آن ها لغو تحریم ها را غیرواقعی و نشدنی می دانند، ادامه داد: نگاه کشورهای اروپایی و آژانس حکام در زمینه برجام و مطالبات ایران اسلامی در مذاکرات به آمریکا است و پشت پرده تمام این موارد، صهیونیست های خبیث هستند که با انگشت اشاره آن ها، آمریکا از برجام خارج می شود.
امام جمعه اقلید اظهار کرد: آمریکا که خود از قانون بین الملل خارج شده، و به تبع آن ها، اروپا و آژانس با کمک رسانه های صهیونیسم به دنبال آن هستند که اذهان جهانی را دچار ابهام و تردید کنند و ایران اسلامی را مقصر عدم نتیجه جلوه دهند.
خطیب جمعه اقلید با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به تمام تعهدات خود جامه عمل پوشیده و این موضوع در گزارش های مبسوط آژانس نیز بارها تکرار شد، تصریح کرد: آنچه که مجلس در خصوص افزایش سطح غنی سازی تصویبکرد، ناشی از عدم تعهد و پای بندی اروپا و آاژانس حکام است و بارها اعلام کردیم که هرزمانی که تحریم ها برداشته شود و طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند، ما نیز بر سر تعهداتی که داشته ایم، برمی گردیم.
طالبی در ادامه به بودجه سال آینده اشاره و عنوان کرد: با یک نگاه گذرا به لایحه بودجه سال 1401، این حقیقت برای ما روشن می شود که دولت به دنبال حل مشکلات معیشت مردم، شکستن قفل تورم و برداشتن مشکلاتی که سر راه پیشرفت کشور می باشد، است.
وی بر لزوم همکاری مجلس شورای اسلامی و همراهی با دولت انقلابی و جهادی در راستای دقت در موارد اعلام شده برای حل مشکلات تأکید کرد.
خطیب جمعه اقلید همچنین بر لزوم توجه دولت و مجلس به فرهنگ جامعه و فریضه امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد و از راه های مقابله با جنگ روای ها به تعبیر مقام معم رهبری، جهاد تبیین، سخن گفت.
امام جمعه اقلید در بخش پایانی سخنان خود از وحدت حوزه و دانشگاه و فرمایشات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در این زمینه سخن گفت و یاد و نام شهدا به ویژه شهید والامقام آایت الله دکتر مفتح (بنیان گذار وحدت حوزه و دانشگاه) را گرامی داشت و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق