Thursday 28 March 2024
کد خبر : 615
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 12:26
- بازدید

12 و 13 دی ماه جاری صورت می گیرد؛

اجرای رزمایش سلامت در شهرستان اقلید

مسؤول بسیج جامعه پزشکی اقلید از اجرای رزمایش سلامت در روزهای 12 و 13 دی ماه جاری، به مناسبت بزرگ داشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان خبر داد.؛

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی ظهر امروز در جلسه ای که با حضور فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید، برخی از مسؤولان شهرستانی، خیران، برخی از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان، اورژانس اجتماعی و… در سالن غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد، یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت و به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و از جایگاه و شخصیت والای اسردار دل ها سخن گفت.
وی به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره و بیان کرد: بسیج در ارائه خدمت به اقشار مختلف مردمی به ویژه محرومان و نیازمندان، همواره با جدیت و همت اقدام می کند.
مهدوی با اشاره به برگزاری برنامه کشوری رزمایش جهاد سلامت_فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سازندگی، از اجرای این رزمایش در روزهای 12 و 13 دی ماه جاری شهرستان اقلید خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری و استفاده از ظرفیت ادارات و نیروهای جهادی، بسیجی و… می کوشیم این رزمایش به بهترین نحو در سطح شهرستان اجرا شود.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان در منطقه هدف، استفاده خدمات مشاوره ای، اجرای برنامه های فرهنگی، مسابقات و برنامه های ورزشی، سازندگی و اجرای برنامه های مختلف جهادی و سازندگی، توزیع بسته های معیشتی را ازجمله رویکردهای برنامه ریزی شده در این رزمایش عنوان کرد.
وی یادآور شد: این رزمایش 12 و 13 دی ماه و به یاد سردار دلها همزمان با سراسر کشور در در منطقه حسن آباد و آسپاس شهرستان اقلید برگزار می شود.
انتهای پیام/

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق