Tuesday 16 April 2024
کد خبر : 609
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دی 1400 - 11:15
- بازدید

فرماندار اقلید:؛

سردار سلیمانی تنها مرد جنگ نبود بلکه حلال مشکلات بود

فرماندار اقلید با اشاره به رشادت و دلیری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان جنگ، تصریح کرد: سردار سلیمانی تنها مرد جنگ و میدان نبرد نبود بلکه حلال مشکلات کشور در نقطه نقطه کشور بود.؛

به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، شهرام منصوری صبح امروز در جلسه ستاد مردمی حماسه نهم دیماه، ارتحال آیت الله مصباح یزدی، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه که با حضور امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، دادستان و برخی دیگر از مسؤولان شهرستانی و رؤسای موکب ها در سالن اجتماعات شهید شریفی فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت یاد شهدا، مناسبت های ملی و مذهبی را یوم الله خواند و بر لزوم گرامیداشت این ایام و مناسبت ها تأکید کرد.
وی حماسه 9 دی را ارج نهاد و گفت: نهم دیماه انقلاب جدیدی در مملکت ما رخ داد و ایادی داخلی و خارجی به آن پی بردند که مردم همواره همراه و پشتیبان ولایت هستند.
فرماندار اقلید با بیان اینکه 9 دی محاسبات دشمن را بهم زد، تصریح کرد: هر زمانی که نیاز بود و محاسبات دشمن را خواستیم بهم بزنیم، مردم بودند و نقش آفرینی کردند.
منصوری افزود: نهم دی ماه روز میثاق با ولایت و شهدا است که مردم بار دیگر قطار نظام را با شدت بیشتر بر ریل حرکت درآوردند.
فرماندار اقلید بیان کرد: این حماسه بزرگ، نقطه عطفی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و حضور مردم حماسه آفرید.
منصوری یاد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفت: 13 دی سالروز شهادت بزرگ مردی است که تمام دنیا به آن نگاه داشتند.
وی با بیان اینکه حاج قاسم کسی بود که عزیز همه دل ها بود، یادآور شد: هر جا کم میاوردیم، در نقطه نقطه کشور، با حضور ایشان مشکلات حل می شد.
منصوری عنوان داشت: حاج قاسم اگرچه جنگ آوری بود که رودست نداشت، اما فقط مرد جنگ بود بلکه در سیل و زلزله و …. همیشه و همه جا همراه و کنار مردم بود.
در ادامه امام جمعه اقلید با اشاره به آیات قرآن و روایات اسلامی به برگزاری جلسات متعدد در سطح شهرستان اشاره و از فواید و ثواب مجالس مذهبی و فرهنگی و… سخن گفت و عنوان داشت: خروجی و نتیجه این مجلس چیست؟ آیا اثر معنوی و اخلاقی اش در اجتماع دیده می شود.
حجت الاسلام محمدصادق طالبی با بیان اینکه هدف از برگزاری این مجالس این است که اجتماع به سمت معنویت و کمال پیش رود، بیان کرد: دولتی تازه روی کار آمد و هنوز شروع نشده، با سخنان گوناگون به جانش افتادند و متأسفانه برخی از افرادی به این جوسازی ها دامن می زنند که ادعای اسلام را بیشتر دارند.
کاری کنیم که جلسات ما اثر معنوی بیشتر داشته باشد و دل ها را به هم نزدیک کند.
سپس رئیس اداره تبلیغات اسلامی اقلید با بیان اینکه برنامه ها باید مردم محور باشد، اظهار داشت: امروز متصدیان اصلی در کارها مردم هستند و مسوولان درکنارشان می باشند.
حجت الاسلاام بهشتی زاده یادآور شد: در سالیان اخیر وقتی بحث عزاداری ائمه بود، در شهادت حضرت زهرا (س)، به مظلومیت حضرت زهرا و اهل بیت پرداخته شد اما نکته ای که غافل ماند این بود که به جایگاه مادری حضرت زهرا کم پرداخته شد.
وی افزود: امروز دشمن روی همین نقطه دست گذاشته و جایگاه مادری را تضعیف کرد و این ضربه است.
بهشتی زاده بیان کرد: شعار فاطمیه امسال جایگاه مادری است و با هیئت های مذهبی و قرآنی و موکب ها هماهنگی صورت گرفت که به بحث جایگاه مادری در ایام فاطمیه پرداخته شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اقلید به فتنه هایی که دشمنان برنامه ریزی و اجرا کردند تا به نظام ضربه زنند، اشاره و تأکید کرد: همه باید تلاش برنامه های 9 دی به خوبی و باشکوه هرچه بیشتر برگزار شود.
بهشتی زاده با گرامیداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و سالگرد شهادتشان، اظهار داشت: این سردار بزرگ گردن همه ما حق دارد. امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون ایشان هستیم. سردار رشیدی که با رشادت و ازخودگذشتگی، دل ها را تسخیر کرد.
وی تصریح کرد: همانگونه که در مراسم شهادت این سردار بزرگ برنامه های باشکوهی برگزار شد، امسال در سالگرد ایشان نیز ویژه برنامه های متعددی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق