Friday 29 March 2024
کد خبر : 635
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 - 13:04
- بازدید

امام جمعه اقلید تأکید کرد:؛

لزوم مساعدت فرماندار در برپایی میز خدمت ادارات در محل نماز جمعه/ ادارات مربوطه مصوبات سفر ریاست جمهوری و استاندار را پیگیر باشند

امام جمعه اقلید با تأکید بر لزوم پیگیری ادارات مربوطه برای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری و استاندار و نیز با اشاره به حضور فرماندار با همراهی برخی از مسؤولان شهرستانی در سطح شهرها و روستاها با هدف بررسی مسائل شهرستان و رفع مشکلات مردم به ویژه در روستاها، گفت: از فرماندار شهرستان درخواست می شود مساعدت لازم برای برپایی میز خدمت و حضور مسؤولان شهرستانی در محل نماز جمعه و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم داشته باشد. ؛

به گزارش خبرنگار شیرازه از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر به بیان برخی از فضایل اخلاقی و تبیین شخصیت و جایگاه مالک اشتر پرداخت و یاد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی و اظهار داشت: همانگونه که حضرت علی (ع) برای پیغمبر (ص) و مالک اشتر برای امیرالمؤمنین (ع) بودند، شهید حاج قاسم سلیمانی نیز برای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود.
وی افزود: همانگونه که وجود مالک اشتر همچون کوه سخت در برابر دشمنان اسلام و دین بود، شهید سلیمانی نیز در برابر آمریکا و صهیونیسم و…، اینگونه بود.
امام جمعه اقلید به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار مجازی با علما و مردم قم اشاره و عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، حفظ وحدت و تقویت امید به آینده یکی از مسائل مهم امروز کشور است و نباید اجازه داد امید را در جوانان ما تضعیف و آن ها را نسبت به آینده ناامید کنند.
طالبی ادامه داد: به فرمایش مقام معظم رهبری، حفظ غیرت دینی عامل نجات کشور در بزنگاه های مختلف بوده و تهدیدها را به فرصت تبدیل می کند، از این رو باید در حفظ آن کوشید.
خطیب جمعه اقلید مقابله با حساسیت زدایی ایجاد شده توسط دشمن نسبت به مسائل اساسی انقلاب، عدم دامن زدن به اختلاف ها و تفرقه های قومی و مذهبی، توجه و بیان بیشتر موفقیت های کسب شده در عرصه های محتلف ، لزوم تلاش دولت برای عمل به وعده هایش و ادامه مجاهدت مسؤولان برای حل مشکلات کشور، همکاری و مساعدت دولت و ملت (که تضمین کننده عزت و مانع انحراف و تحجر است) و… را به عنوان برخی از مسائلی که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند، بیان کرد.
امام جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود به بیان مسائل شهرستانی پرداخت و با اشاره به حضور فرماندار با همراهی برخی از مسؤولان شهرستانی در سطح شهرها و روستاها با هدف بررسی مسائل شهرستان و رفع مشکلات مردم به ویژه در روستاها، گفت: از فرماندار شهرستان درخواست می شود مساعدت لازم برای برپایی میز خدمت و حضور مسؤولان شهرستانی در محل نماز جمعه و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم داشته باشد.
طالبی سپس به اخذ مصوبات سفر رئیس جمهور و برگزاری جلسه بررسی آن در شهرستان اشاره و بر لزوم پیگیری ادارات مربوطه برای وصول و تحقق اعتبارات درنظرقرار گرفته شده تأکید کرد و گفت: پیگیری مصوبات سفر استاندار فارس به شهرستان اقلید نیز ضروری است.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق