Friday 29 March 2024
کد خبر : 653
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1400 - 13:59
- بازدید

امام جمعه اقلید:؛

دولت سیزدهم، دولت درجازدن نیست

امام جمعه اقلید با اشاره به سیاست تعادلی پیش گرفته توسط دولت در راستای پیشرفت اقتصادی و سیاست خارجی، تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت درجا زدن و پس روی نیست بلکه رو به جلو و با قدرت حرکت می کند.؛

به گزارش خبرنگار شیرازه در اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر با اشاره به جنایات آل سعود کودک کش در یمن و با تأکید بر اینکه چوب این جنایت ها و وحشی گری علیه غیرنظامیان و کودکان معصوم و بیگناه را خواهند خورد، اظهار داشت: این جنایات آنقدر دردناک و وحشتناک بود که صدای هنرپیشگان هالیوودی را نیز درآورد.
وی عنوان کرد: ائتلاف چندگانه (آمریکایی، سعودی، اسرائیلی و اماراتی) علیه یمن موجب شده بیش از هفت سال شبانه روز بر سر این ملت غریب و مظلوم آتش بریزند و نگذارند که صدای مظلومیت شان به جایی برسد.
طالبی افزود: مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر نیز خفه خون گرفته اند و با سکوت مرگبار خود چراغ سبزی به این ظالمان داده اند تا بر جنایات خود بیفزایند.
امام جمعه اقلید با بیان اینکه پهباد ها و موشک های یمنی همه جای امارات را در تیررس خود داشته و به راحتی می توانند هر نقطه ای از خاک این کشور را مورد هدف قرار دهند، خطاب به امارات گفت: امارات بداند که از این پس، دیگر کشورشان جایی برای سرمایه گذاری خارجی ندارد.
خطیب جمعه اقلید یادآور شد: حتی رژیم جعلی و غاصب اسرائیل نیز از این موضوع احساس خطر کرده و می گوید موشک ها و پهبادهای یمنی به راحتی می تواند محل های حساس آن ها به ویژه در مرکز دیمونای آن ها را مورد هدف قرار داده و بزند.
امام جمعه اقلید در ادامه به تعادل دولت سیزدهم در سیاست خارجی و روش خوبی که در سیاست جهانی، به ویژه همسایگان، در پیش گرفته اشاره و بیان کرد: وقتی تعادل و توازن در سیاست خارجی درست و برقرار باشد، تبلیغات دشمنان نیز کارایی خود را ازدست داده و کم رنگ می شود.
طالبی با بیان اینکه تعادل به معنای سستی در سیاست جهانی نیست، عنوان داشت: این توازن سازی حفظ اصل صیانت از استقلال کشور است.
وی ادامه داد: روی آوردن سیاسی و اقتصادی به کشورهای آسیایی و شرقی به ویژه همسایگان، یک سیاست با برد مثبت است که می تواند هم به اقتصاد کشور نظم بخشد و هم در سیاست جهانی تعادل ایجاد کرده و صدای بنگاه های تبلیغاتی غربی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را خاموش کند.
امام جمعه اقلید با اشاره به سفر اخیر ریاست جمهوری اسلامی به مسکو و تعاملات صورت گرفته بین ایران و چین، تصریح کرد: غربی ها و اروپایی ها دریافتند که نمی توانند با تحریم و امثال آن ما را محدود و منزوی کنند بلکه اهرم فشار آن ها کند و کندتر خواهد شد.
خطیب جمعه اقلید خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم، دولت درجازدن و پس روی نیست بلکه روبه جلو و با قدرت حرکت می کند و نتیجه آن به زودی معلوم می شود.
طالبی سپس به جهاد تبیین اشاره و با بیان اینکه مبتکر این جهاد، مقام معظم رهبری هستند، بیان داشت: با توجه به اینکه می خواهیم حقیقت نظام مقدس اسلامی و ارزش های آن را به نسل های آینده منتقل کنیم، حسب فرمایش مقام معظم رهبری، نیاز به منطق قوی و عقلانیت کامل همراه با زینت عاطفه انسانی و بکارگیری اخلاق داریم تا بتوانیم جوانان و نوجوانان را با نظام مقدس اسلامی به خوبی و کامل آشنا کنیم.
امام جمعه اقلید همچنین به عزت و اقتدار کنونی کشور علیرغم تبلیغات سوء دشمن و فتنه هایی که علیه جمهوری اسلامی ایران صورت می گیرد، اشاره و با دوران طاغوت و برخی از اتفاقات و وابستگی ها و استثمار کشور توسط بیگانگان مقایسه کرد.
وی در پایان سخنان خود صعود غرورآفرین تیم ملی کشور به جام جهانی 2022 را تبریک گفت و برای جوانان و فرزندان این مرز و بوم در هر عرصه ای، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.
انتهای پیام/

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق