Friday 29 March 2024
کد خبر : 670
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 بهمن 1400 - 22:56
- بازدید

امام جمعه اقلید تأکید کرد؛

لزوم دقت کافی در معرفی انقلاب اسلامی به نسل نو و آینده

امام جمعه اقلید بر لزوم تلاش و دقت در راستای معرفی دقیق انقلاب اسلامی به نسل نو و آینده تأکید کرد و گفت: در معرفی انقلاب اسلامی نباید سطحی نگری و تحجر صورت گیرد بلکه باید دقت کافی شود تا زمینه نفوذ دشمن فراهم نشود.؛

به گزارش خبرنگار شیرازه در اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در دیدار مسؤولان شهرستانی که به مناسبت دهه فجر در دفتر وی صورت گرفت، فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و باد امام خمینی (ره) و شهدا را گرامی داشت.
امام جمعه اقلید در این دیدار به منشا پیدایش انقلاب از دیدگاه امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: منشا پیدایش انقلاب اسلامی در نتیجه ایمان به خدا و انقلاب درونی است که مردم را به صحنه کشید و علیه طاغوت به پا خواستند.
حجت الاسلام طالبی همچنین به دیدگاه و فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انقلابی که برخاسته درون انسان هاست، هیچگاه خاموشی ندارد.
وی عنوان داشت: مسوولان در خدمت به مردم باید باشند تا مردم به آتی و آینده امیدوار شوند و دشمن مأیوس و ناامید می شود.
امام جمعه اقلید بر لزوم همت و تلاش نخبگان و دست اندرکاران در راستای معرفی درست و صحیح انقلاب به نسل نو و آینده تأکید کرد و گفت: در معرفی انقلاب اسلامی نباید سطحی نگری و تحجر صورت گیرد بلکه باید دقت کافی شود تا زمینه نفوذ دشمن فراهم نشود.
حجت‌الاسلام طالبی بیان کرد: در تقویت دین و باور مردم که منشأ پیدایش انقلاب اسلامی کوشید. کار راهبری و راهبردی انجام داد.
در ادامه فرماندار شهرستان اقلید نیز یاد امام خمینی(ره) و شهدا به ویژه شهدای شهرستان اقلید را گرامی داشت و ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
شهرام منصوری با تاکید بر اینکه آنگونه که شایسته مردم است باید خدمتگزاری کرد، بیان داشت: با توجه به مشکلات موجود و دست خالی کشور، کار سختی است.
وی ادامه داد: بعد از بیش از چهل سال پیروزی فشار و هجمه و تهدید زیادی علیه کشور بود که بسیاری از این مشکلات با رهبری مقام معظم رهبری به فرصت تبدیل شد.
منصوری گفت: ما نیز در شهرستان اقلید با تاسی ار فرمایشات مقام معظم رهبری می کوشیم خدمت به مردم به بهترین نحو انجام شود.
انتهای پیام/

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق