افتتاح مجتمع کارگاهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اقلید + عکس

به گزارش شیرازه از اقلید، همزمان با بهره برداری 1087 کارگاه اشتغال اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی استان فارس و با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و همراهی مسوولان استانی و شهرستانی، مجتمع کارگاهی اقتصاد مقاومتی وابسته به بسیج سازندگی سپاه اقلید افتتاح شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این آیین بیان داشت: باید یاد بگیریم در کنار هم کار کنیم و انسجام داشته و از منیت ها فاصله بگیریم.
سردارمحمد زهرایی با اشاره به کاستی های چند سال گذشته و کم کاری های صورت گرفته، و با تأکید بر اینکه باید نگاه جهادگرانه در مقابل نگاه سوداگرانه قرار گیرد، از همت دولت سیزدهم سخن گفت و اظهار داشت: بدنه دولت نیز باید کمک کند تا شعار سید محرومان عملی و موفق شویم.
وی با بیان اینکه مجلس انقلابی نیز باید کمک کند، یادآور شد: باید بدانیم در جنگ اقتصادی مشابه جنگ سخت باید هزینه دهیم.
سردار زهرایی بیان داشت: باید با همت جهادی، مردم نوازی و محروم نوازی تا جهاد برای توسعه بکوشیم، جهاد کنیم و مطمئن باشیم نتیجه به نفع مردم است.
وی تصریح کرد: این افتتاح نمونه‌ای است برای راهی که تازه به روی مردم باز می شود.
پرداخت 130 میلیارد ریال تسهیلات توسط بسیج سازندگی شهرستان اقلید
فرمانده سپاه اقلید در آیین افتتاح مجتمع اشتغال کارگاهی این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدا، دهه مبارک فجر را تبریک گفت و به گزارش کوتاهی از عملکرد بسیج سازندگی شهرستان اقلید پرداخت و عنوان داشت: راه اندازی 50 صندوق قرض الحسنه، فعالیت 110 گروه جهادی، فعالیت 160 مشاغل خانگی و 43 کارگاه، اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم 600 نفر و پرداخت 130 میلیارد ریال تسهیلات ازجمله عملکردهای بسیج سازندگی شهرستان اقلید است.
سرهنگ پاسدار علیرضا خدایاری با اشاره به افتتاح این مجتمع همزمان با سایر کارگاه های استان فارس، عنوان داشت: 12 کارگاه تولیدی با دریافت تسهیلات بالغ بر 850 میلیون تومان شامل صنایع تبدیلی، مشاغل خانگی، قالیبافی و… در این مجتمع اشتغال کارگاهی فعال می باشند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *