Friday 29 March 2024
کد خبر : 727
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 اسفند 1400 - 18:44
- بازدید

انتظار کارگران شهرداری سده برای دریافت حقوق و عیدی پایان سال

کارگران شهرداری سده از توابع شهرستان اقلید در استان فارس از عدم پرداخت دستمزد و عیدی خود انتقاد کردند.؛

جمعی از کارگران شهرداری سده، از عدم پرداخت دستمزد و عیدی انتقاد کردند.

این کارگران گفتند: با احتساب اسفند ماه سه ماه است که دستمزد ما پرداخت نشده در عین حال تا امروز یکشنبه (۲۲ اسفند ماه) که حدود یک هفته به پایان سال جاری باقی است، هنوز عیدی و پاداش ما پرداخت نشده است.

یکی از کارگران خدماتی شهرداری سده گفت: شرایط زندگی برای ما کارگران شهرداری که به صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت هستیم، بسیار دشوار است. امیدواریم مسئولان استانی و شهرستانی با شنیدن صدای ما، کاری برایمان انجام دهند.

او از تاخیر مکرر مطالبات خود و همکارانش انتقاد کرده و گفت: تا چه زمانی باید منتظر دریافت مطالبات خود بمانیم؟ ما حدود ۱۳ کارگر شرکتی هستیم که در مجموعه شهرداری سده مشغول به کار هستیم؛ اینکه به عنوان کارگر پیمانکاری همیشه حقوقمان را با تاخیر چندین ماهه می‌گیریم، بماند، حالا چند هفته است که منتظریم پیمانکار عیدی و پاداش ما را بپردازد که هنوز خبری نیست.

او گفت: پرداخت یک ماه حقوق و عیدی درست در آستانه تحویل سال نو هیچ مشکلی از کارگران و خانوادهایشان حل نمی‌کند.

این کارگر شاغل در مجموعه شهرداری سده با بیان اینکه از حداقل‌های مزدی برخوردار بوده و امنیت شغلی ندارند، افزود: وجود قراردادهای موقت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صنفی او و همکارانش است که شهرداری سده در مقام کارفرمای اصلی اعتنایی به اصلاح این وضعیت ندارد.

این کارگر به نیابت از همکاران خود از شهردار سده در مقام کارفرمای اصلی درخواست کرد که پیگیر وصول مطالبات معوق و عیدی کارگران پیمانکاری شهرداری قبل از اتمام سال باشد.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق