علیرضا قادری سکاندار صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقلید شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس طی حکمی، علیرضا قادری را به عنوان «سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقلید» منصوب کرد.
در متن کامل حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس آمده است:

جناب آقای علیرضا قادری

سلام علیکم

احتراماً، نظر به تخصص، شایستگی و تجارب علمی و عملی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اقلید» منصوب می گردید.

بدیهی است با عنایت به نقش موثر و کار ساز حوزه صنعت، معدن و تجارت در پیشرفت و شکوفایی اقتصاد کشور و نظر به گستردگی این بخش، می بایست با جدیت، حسن تدبیر، تلاش وافرو با هماهنگی و همکاری و بهره گیری هر چه بیشتر از توانمندی ها و نیز تعامل با مجموعه های وابسته در رفع مشکلات و موانع واحدهای صنعتی، معدنی، صنفی، خدماتی و صادراتی شهرستان کوشا باشید.

انتظار دارم در گام دوم انقلاب اسلامی، براساس موازین قانونی و حسب شرح وظایف و ماموریت های محوله، با رعایت منشور اخلاقی، ضمن تعامل با فرماندار محترم و دیگر مسئولین شهرستان و با برنامه ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا، در جهت ایفای وظایف اقدام نموده و اهتمام لازم را در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم عزیزمان و همچنین پیشرفت و تعالی کشور، معمول نمایید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *