Tuesday 16 April 2024
کد خبر : 805
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 خرداد 1401 - 22:07
- بازدید

جانشین فرماندهی انتظامی اقلید عنوان کرد؛

هشدارهای پلیس اقلید به شهروندان جهت پیشگیری ازسرقت موتورسیکلت

جانشین فرماندهی انتظامی اقلید در گفت و گو با خبرنگار صبح اقلید، با بیان اینکه از میان جرائم علیه اموال، «سرقت موتورسیکلت» ازجمله سرقت های دارای اهمیت ویژه ای است و آمارها حاکی از آن است، لذا باهدف پیشگیری و کاهش سرقت موتورسیکلت توصیه های آموزشی ذیل را به شهروندان ارائه کرد: #ازرها کردن موتورسیکلت درمکان های خلوت وکم ترددخودداری نمایید. #هیچ گاه موتور سیکلت […]

جانشین فرماندهی انتظامی اقلید در گفت و گو با خبرنگار صبح اقلید، با بیان اینکه از میان جرائم علیه اموال، «سرقت موتورسیکلت» ازجمله سرقت های دارای اهمیت ویژه ای است و آمارها حاکی از آن است، لذا باهدف پیشگیری و کاهش سرقت موتورسیکلت توصیه های آموزشی ذیل را به شهروندان ارائه کرد:
#ازرها کردن موتورسیکلت درمکان های خلوت وکم ترددخودداری نمایید.
#هیچ گاه موتور سیکلت خود را بدون قفل وزنجیر رها ننمایید.
#سعی کنید حتی الامکان موتورسیکلت خود را هنگام پارک در محل پررفت وآمد و دارای روشنایی کافی و دوربین مداربسته پارک نمایید.
#بانصب قفل کمک درچرخ جلوضریب ایمنی موتورسیکلت رابالا ببرید.
#از پارک نمودن موتورسیکلت در خارج از منزل برای مدت طولانی خصوصا در شب ها جدا خودداری کنید.
#از خرید موتورسیکلت بدون انتقال سند در دفاتر رسمی یابه اصطلاح سو‌ئیچی خوداری کنید و به هیچ وجه موتورهای قولنامه ای و فاقدپلاک را خریداری نکنید.
#هرگونه خریدوفروش موتورسیکلت بایداز طریق فروشگاه های معتبر و رسمی صورت گیرد و در هنگام خرید موتورسیکلت، مطابقت دادن شماره ی موتور و شاسی آن با اسناد مالکیت الزامی می باشد.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها : ، ،



آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق