Thursday 28 March 2024
کد خبر : 815
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 6:20
- بازدید

امام جمعه اقلید: ؛

بر دوخت و واردات لباس های زنانه نظارت شود

امام جمعه اقلید با انتقاد از وضعیت بازار لباس های زنانه و مدل های موجود، از عدم نظارت کافی بر دوخت لباس ها و واردات آن به کشور انتقاد کرد و گفت: گاهی خانمی برای خرید حتی یک لباس ساده نیز به مشکل بر می خورد.؛

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه امروز این شهر، یاد شهید بهشتی و 72 تن از یارانش را گرامی داشت و فرارسیدن هفته قوه قضاییه را تبریک گفت و از همت والای قضات و رئیس قوه قضاییه در خدمت به مردم و دفاع از جان، مال و آبروی آن ها قدردانی کرد.

وی با اشاره به پدیده بدحجابی و انتقاد از کمبود لباس های زنانه مناسب در کشور، اظهار داشت: متأسفانه بدحجابی رنگ و بوی بدی در جامعه پیدا کرده و افسارگسیخته شده است.

طالبی با تأکید بر لزوم نظارت و درایت مسؤولان امر در این زمینه، عنوان داشت: نظارت کافی بر دوخت لباس ها در کشور و واردات آن نیست به طوری که گاهی خانمی برای خرید حتی یک لباس ساده نیز به مشکل بر می خورد.

امام جمعه اقلید تلاش دولت برای رفع مشکلات معیشتی مردم را ارج نهاد و اظهار کرد: شکی نیست که دولت دلسوزانه در تلاش برای حل این مشکل اجتماعی است اما تقاضا می شود هرچه سریع تر فکری نسبت به این امر و کسب نتیجه کند چراکه شرایط برای عموم به ویژه طبقه متوسط به پایین جامعه کمرشکن شده است.

وی افزود: مردم از نجابتی که دارند، نظام اسلامی را حمایت و همراهی می کنند اما عده ای زالوصفت، کام آن ها را تلخ کرده اند.

طالبی از مردم نیز خواست که در راستای کسب نتیجه در این زمینه با دولت همراهی کنند.

امام جمعه اقلید سپس با بیان اینکه زکات یکی از واجبات الهی است، از اهمیت و جایگاه آن سخن گفت و بر لزوم انجام وظیفه در پرداخت و ادای این واجب الهی تأکید کرد و گفت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل برداشت گندم و جو، با متولیان امر جمع آوری زکات در کمیته امداد امام خمینی (ره) همکاری شود.

خطیب جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود به تاریخ کاشت تریاک در ایران از سوی دولت استعمارگر انگلیس و رواج آن اشاره کرد و بیان داشت: این حقیقت برای همه آشکار و ثابت شده است که مصرف مواد مخدر جسم، سرمایه، روح و خانواده فرد معتاد را نابود می کند و خطرات جدی برای جامعه به دنبال دارد چراکه جامعه معتاد که نیروی انسانی سالم خود را ازدست دهد، مورد طمع و تهدید دشمن قرار می گیرد.

طالبی یاد و خاطره شهدای بسیجی، سپاهی و نیروی انتظامی که در راه مبارزه و کشف مواد مخدر و ریشه کن کردن آن در جامعه، جان خود را ازدست دادند را گرامی داشت.

انتهای پیام/خ

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق