چاه‌های غیرمجاز، تغییر کاربری اراضی و درمان‌‌بستر دژکرد اقلید پیگیری می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی در جلسه ای که با حضور مسولان اداری و مطالبه گران شهرستان اقلید در سالن اجتماعات شهید حججی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید برگزار شد، راه برون‌رفت تمام مشکلات را علم خواند و اظهار داشت: اگر عزت علمی داشته باشیم، همه عزت‌ها به دنبال آن بدست می آید.

وی با تأکید بر همت و تلاش برای رفع مشکلات عنوان داشت: مسائل مطرح شده توسط مطالبه‌ گران را شنیده و به موارد مطرح شده رسیدگی خواهد شد‌.

بحث راه اندازی دادگاه بخش سده، شوراهای حل اختلاف و ساختمان برای این منظور، تغییر کاربری امور اراضی و رسیدگی و برخورد جدی با زمین خواری، بحث چاه های غیرمجاز آب و برداشت های بی رویه و لزوم برخورد با افراد فرصت طلب، همت و مسولیت پذیری مسؤلان در انجام وظایف و خدمت به مردم، ارائه مطالبات و مشکلات پس از تحقیق و با دقت کافی، دوری از عجله و لزوم حفظ حرمت ها در مطالبه گری ، تقدیر از نظم و انظباط مطالبه گران شهرستان اقلید در جلسه و… از جمله مسائلی بود که معاون اول دادستان کل کشور بر آن ها تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: تمام مطالبات در حیطه اختیارات من نیست اما قول می دهم که به مسؤلان مربوطه منعکس شده و پیگیری می شود.

وی عنوان داشت: چاه‌های غیر مجاز موضوعی است که با حیات انسان‌ها سر و کار دارد و نباید به راحتی از کنار آن گذشت و فرصت‌طلبان نباید اجازه تخلف پیدا کنند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت و جایگاه مسئولیت پذیرفته شده، اظهار کرد: اصل مسئولیت به خودی خود ارزشی ندارد و نباید آن را طعمه قرار دهیم و فکر کنیم تافته‌ی جدابافته هستیم، بلکه باید همکار، پشتیبان و حمایت‌کننده مردم باشیم و به خاطر اینکه مورد اعتماد مردم قرار گرفتیم خدا را شکر کنیم.

به گزارش فارس، مطالبه مردم شهرستان اقلید در جلسه هیأت اندیشه ورز مطالبات گام دوم انقلاب شهرستان اقلید که با حضور معاون اول دادستان کل کشور برگزار شد، به بیان برخی از مسائل و مشکلات کشوری و شهرستانی پرداختند.

انتهای خبر/خ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *