Friday 29 March 2024
کد خبر : 833
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 6:41
- بازدید

پرداخت 187 میلیارد ریال از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های اقلید

رئیس اداره امور مالیاتی اقلید از پرداخت بیش از 187 میلیارد ریال از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر این شهرستان در سال گذشته خبر داد.؛

به گزارش صبح اقلید، محمود شریفی از پرداخت بیش از 187 میلیارد ریال از محل مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر شهرستان اقلید در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: مجموعه اداره امور مالیاتی شهرستان با تعهد به وصول عادلانه مالیات و همچنین دولت خدمتگذار، تلاش خود را در جهت رعایت حقوق مؤدیان بکار می بندد، به نحوی که در سال 1400 بالغ بر 300 پرونده تسهیلات تبصره یک ماده 186 ق.م.م تأیید و به بانک های عامل ارسال شد و بیش از یک هزار پرونده موضوع ماده 186 ق.م.م در خصوص تمدید، صدور و ابطال پروانه فعالیت اصناف مورد تأیید قرار گرفت.

رئیس اداره امور مالیاتی اقلید افزود: همچنین حدود 300 پرونده مشاغل خانگی مورد بررسی و تأیید قرار گرفت و به مراجع مربوط اعلام شد.

شریفی بیان داشت: در زمینه مالیات بر درآمد اصناف، باتوجه به شرایط بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی ویژه در سال 1399، بر اساس ضوابط اعلامی سازمان امور مالیاتی، نسبت به ارائه تسهیلات ویژه به مؤدیان مالیاتی و توافق و قطعی سازی مالیات اقدام شد.

وی بیان کرد: در سال 1400، بر اساس سرانه جمعیت، بیش از 187 میلیارد ریال از محل مالیات برارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر شهرستان پرداخت شد که نسبت به سال گذشته، حدود 100 درصد افزایش داشته و کمک شایانی در عمران و آبادانی شهرها و روستاها ایفا می کند.

شریفی ضمن قدردانی از مؤدیان درخواست نمود، با توجه به تمدید مهلت اظهارنامه برای اشخاص حقیقی تا 15 تیر ماه و برای اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه، نسبت به تسلیم اظهارنامه عملکرد سال 1400 اقدام و از تسهیلات ارائه شده نهایت استفاده را نمایند.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق