Thursday 28 March 2024
کد خبر : 927
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 - 10:32
- بازدید

به مناسبت بزرگداشت هفته فراجا صورت گرفت؛

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اقلید

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان اقلید به مناسبت بزرگداشت هفته فراجا برگزار شد؛

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و شهدا به ويژه شهدای اغتشاشات اخیر که در راستای حفظ امنیت جان خود را فدا کردند، فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

سرهنگ مراد صارمی به شعار سال هفته نیروی انتظامی “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” اشاره و از حمایت مردم شریف از نیروی انتظامی و جدا کردن خط خود از اغتشاشگران قدردانی کرد.

وی به همت و مهربانی و صبوری و ایستادگی فراجا در اغتشاشات اخیر در راستای حفظ امنیت و جان و مال مردم و کشور اشاره و یاد شهدای امنیت را گرامی داشت.

امام جمعه اقلید در این آیین عنوان داشت: امنیت از نعمات بزرگی است که هر کس باید در جایگاه خود در این راستا بکوشد و قدردان زحمات و ازخودگذشتگی حافظان امنیت باشد

حجت الاسلام طالبی بیان داشت: ملت ایران قدردان ایثار کسانی که در راستای حفظ امنیت نه از سر دادن ترسیدن و نه از سوختن، هستند.

مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت هفته فراجا از همت و ازخودگذشتگی حافظان امنیت قدردانی کرد.

مسلم صالحی با اشاره به حجم ماموریت های فراجا و حساسیت و اهمیت کار و خدمت آن ها، بر لزوم حمایت از این قشر زحمتکش تأکید کرد.

فرماندار اقلید عنوان داشت: آمریکا هرکجا بخواهد منافع خود را تأمین یا منافع ازدست دفته را بازیابی کند، از هيچ شیطنت و توطئه ای کوتاهی نمی کند.

شهرام منصوری به پیروزی انقلاب اسلامی ایران و شروع خصومت های دشمنان و استعمارگران با کشور اشاره کرد و گفت: با جنگ تحمیلی و ترور و تحریم و… اقدام به دشمنی و ضربه زدن به ایران اسلامی کردند.

وی افزود: وقتی به ایستادگی برخورد کردند و نتوانستند به نتیجه ای برسند، اقدام به ایجاد فتنه و اغتشاش در برهه های مختلف زمانی کردند ازجمله اغتشاشات اخیر که به بهانه فوت خانمی که به فرموده مقام معظم رهبری دل همه ما را سوزاند.
منصوری به برخی از اتفاقاتی که در اغتشاش اخیر صورت گرفت اشاره کرد و گفت: همه نیروهای ضدانقلاب و مزدوران و خائنان داخلی و خارجی در کنار دشمنان قسم خورده انقلاب قرار گرفتند و در ذهن بیمار خود به دنبال تجزیه طلبی ایران بودند.

فرماندار اقلید با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و تحمیل جنگ به ایران نوپا که حتی توان سیم خاردار را نداشت، مردم ایستادگی کرده و دشمن نتوانست راه به جایی ببرد، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی به همت جوانان غیور قدرتی در دنیا و منطقه هستند و با تاسی از فرمایشات و رهبری مقام معظم رهبری همواره پیروز است.

منابع :
نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق