Thursday 28 March 2024
کد خبر : 933
تاریخ انتشار : شنبه 16 مهر 1401 - 10:48
- بازدید

موج سواری دشمن برای نابودی امنیت، آسایش و تمامیت ارضی ایران/ دیدن ایران چند ‌‌تکه، آرزویی محال برای دشمنان بهانه‌جو

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث اخیر، عنوان داشت: دشمنان با بهانه‌جویی به دنبال توطئه و پیاده کردن اهداف شوم خود برای نابودی امنیت، آسایش و تمامیت ارضی ایران اسلامی هستند اما بدانند که دیدن ایرانی چندتکه آرزویی محال است. ؛

مسلم صالحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اقلید، با بیان اینکه دشمن با بهانه‌جویی دنبال پیاده کردن مقاصد شوم خود است، عنوان داشت: برای مردم روشن است؛ دشمنان قسم خورده‌ی ایران، وقتی در جبهه نظامی و تحریم های اقتصادی به بن بست می رسند، با سوء‌ استفاده از هر اتفاقی و برنامه‌ریزی برای نیروهای وابسته و خودفروخته خود در داخل کشور و فضاسازی های رسانه ای و روانی، به‌ دنبال پیاده سازی کلیشه های رنگین خود و ضربه زدن به کشورمان هستند.

وی با بیان اینکه  در حوادث اخیر دشمن خیلی زود به سراغ هدف و برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌ی خود رفت، ادامه داد: دشمنان می‌خواهند با موج سواری بر احساسات مردم، آسایش و تمامیت ارضی ایران اسلامی را از بین ببرند.
صالحی عنوان داشت: تحرکات گروهک‌های تروریستی مخالف جمهوری اسلامی و رسانه‌های معاند، مؤید این حرف است که در برنامه‌ی آنان مردم و ایران سربلند هیچ جایگاهی ندارد و تنها وادادگی است که آن‌ها را وادار به انجام چنین کارهایی کرده است.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با توجه به وقوع حوادث اینچنینی، وظیفه ما در تبیین و امیدافزایی در جامعه سنگین‌تر از قبل می شود تا آینده روشن پیش روی ایران اسلامی را به درستی برای جوان امروز قابل لمس و دستیافتنی کنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به این موضوع که حوادث اینچنینی نتیجه ای جز ضربه به اقتصاد و کسب و کار مردم ندارد، بیان داشت: امیدواریم که با اتخاذ تصمیم ها و ارائه‌ی برنامه‌های مناسب از مشکلات اقتصادی مردم کاسته شود.

صالحی گفت: به عنوان نماینده ملت از دولت محترم می خواهم همانگونه که تاکنون نشان داده است بدور از هیجانات اجرایی، به سرعت و دقت خود بیفزاید و با توجه به نظرات نخبگان علمی و صاحبنظران با تجربه از طیف های مختلف سیاسی، قدرتمندانه کشور را از این پیچ مهم تاریخی عبور دهند تا قطار پیشرفت و توسعه کشور به شتاب درخور شان مردم مقاوم و فهیم ایران اسلامی برسد.

نماینده‌ی مردم اقلید و سرحد چهاردانگه اظهار داشت: عده ای که با پشتوانه‌ی مردم و حمایت جمهوری اسلامی به شهرت رسیده‌اند، نمک خورده و نمکدان شکسته‌اند.

وی بیان کرد: این افراد که هیچ گاه مشکلات واقعی مردم و کشور را درک نکرده اند و بیش از مرد نگران گرین کارت های نخبگانی خود هستند، با پشت‌ پا زدن به همه چیز در کشورهای بیگانه نشسته‌اند و اسباب زحمت برای مردم شده‌اند، از این رو باید درایت و بصیرت کافی داشت.

نویسندگان :
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق