هویت ۳ شهید گمنام در استان فارس شناسایی شد

به گزارش صبح اقلید، سهراب مظلوم رضایی مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر استان فارس اظهار کرد: دو ماه پیش از تعدادی خانواده شهدای جاویدالاثر برای تشخیص هویت و شناسایی شهدای مفقودالاثر نمونه خون گرفته شد و به آزمایشگاه ژنتیک تهران فرستاده شد و با انجام آزمایش DNA هویت سه شهید گمنام شناسایی شد.
وی با بیان اینکه دو تن از این شهدا از مجموعه سپاه و بسیج و یک شهید از مجموعه ارتش است، افزود: یکی از شهدا شهید علی احمدی فرزند کناری اهل نورآباد ممسنی است که پس از آزمایش خون پدر و مادر شهید هویت او مشخص شده است که قرار است به خانواده این شهید اطلاع‌رسانی شود.
مسئول مرکز ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان اینکه پیکر مطهر شهید علی احمدی سال 96 در ایام فاطمیه به عنوان شهید گمنام در استان مازندران دفن شده است، گفت: یکی دیگر از شهدا شهید غلامعلی فرامرزی دادنجانی فرزند ابراهیم اهل شهرستان کوار است که از طریق آزمایش DNA خواهر و برادر هویت این شهید مشخص شده است.
مظلوم رضایی افزود: پیکر شهید غلامعلی فرامرزی دادنجانی در تاریخ 25 مرداد سال 93 همزمان با ایام شهادت امام صادق(ع) در استان اصفهان دفن شده است.
وی با اشاره به شناسایی هویت شهید ارتش نیز گفت: اطلاعات این شهید در اختیار فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس و کهکیلویه بویراحمد قرار گرفته است که اطلاع‌رسانی را انجام دهند.
 بسیجی شهید غلامعلی فرامرزی دادنجانی اهل کوار 18 ساله در تاریخ چهارم تیرماه سال 67 در تک دشمن در جزیره مجنون به شهادت رسید و بسیجی شهید علی احمدی 17 ساله اهل نورآبادممسنی در تاریخ 21 تیرماه سال 61 در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *