اجرای بزرگترین رویداد جهاد تبیین دانش آموزی(لیگ جت) همزمان با سراسر استان فارس در اقلید

لیگ دانش آموزی جت (جهاد تبیین) در اقلید با حضور ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر در قالب ۱۰ تیم در ۶ حوزه ی شهری و روستایی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش اقلید به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش فارس، این مسابقه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین و با توجه به فضای به وجود آمده در ابتدای سال تحصیلی؛ آموزش و پرورش با همکاری معاونت اجتماعی سپاه، لیگ جت دانش آموزی یا همان جهاد تبیین را برگزار نمود.
براساس این گزارش، طرح جت با رویکرد تبیینی و با محوریت دانش آموز برگزار می شود و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان و فضای همسالان به تبیین و پاسخ به سوالات وشبهات دانش آموزان در زمینه های عفاف و حجاب و مسائل سیاسی و اجتماعی پرداخته می شود.
لازم به توضیح است، رصد اخبار فضای مجازی، تحلیل اخبار در رسانه ها و پایش شبهات و پاسخ به آن از جمله فعالیت های دانش آموزان عضو لیگ جت است.
تولید محتواهای رسانه ای و کلیپ های شش دقیقه‌ای پاسخ به شبهات از جمله برنامه‌های گروه های پنج نفره لیگ جت می باشد.
گفتنی است، این طرح در تابستان پیش رو همچنان ادامه خواهد داشت و از بین سه هزار تیم مشارکت کننده در استان فارس، ۶۰ تیم برتر انتخاب و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.
درویشی مدیر آموزش وپرورش اقلید به اتفاق معاون پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت، جناب آقای عظیمی یکی از مسئولین معاونت اجتماعی سپاه فجر، معاون اجتماعی ناحیه مقاوت سپاه شهرستان اقلید و مسئول بسیج دانش آموزی، از این رویداد در دو حوزه ی شهری اردوگاه سبحان و دارالقرآن امیرالمومنین (ع) بازدید نمودند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *