امام جمعه شهرستان اقلید در خطبه های نماز جمعه این هفته به مهمترین خدمات ارائه شده توسط گروه های جهادی پرداخت.

حجةالاسلام والمسلمین مجید گشول  دره سیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اقلید بیان داشت: 17اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی در اردیبهشت ۱۳۷۹ به دستور فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای می باشد.

بسیج سازندگی این شهرستان در حوزه های عمرانی و غیر عمرانی فعالیت های متنوعی انجام داده است که طرح کمک مومنانه، تامین جهیزیه، ساخت مسکن محرومین، راه سازی در مناطق روستایی و جاده های بین مزارع، نذر رهایی و آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد، پروژه های آبرسانی و … بخش از این خدمات رسانی است که به وسیله بسیج سازندگی و گروه های جهادی در حال انجام است.

امام جمعه شهرستان اقلید افزود: ایجاد کارگاه های اشتغال زا در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی با پرداخت تسهیلات بانکی و مشارکت 58 صندوق قرض الحسنه  لبه ارزش بالغ بر 9 میلیارد تومان یکی دیگر از خدمات بسیج سازندگی است و از نزدیک این اقدامات جهادی و مخلصانه را دیده ایم شاهد بوده ایم که چگونه برای محرومیت زدایی و کمک به محرومین پای کار هستند حال باید در کنار این خدمات باید به فعالیت های پزشکی، آموزشیف فرهنگی، اجتماعی و … نیز اشاره کرد.
در سال گذشته نیز فعالیت های خوبی در سطح شهرستان انجام شد که تعمیر و بازسازی 43 مسکن با اعتباری بالغ بر 850 میلیون تومان از جمله آنهاست که انتظار می رود این روند ادامه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *