Friday 29 March 2024
کد خبر : 1115
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 - 7:41
- بازدید

تجلیل از مقام شامخ معلم به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اقلید با مدیریت و کارکنان حوزه ی ستادی آموزش وپرورش اقلید فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اقلید به اتفاق معاونین و نماینده ولی فقیه این نهاد با مدیریت وکارکنان حوزه ی ستادی آموزش وپرورش دیدار و از ایشان تجلیل نمودند. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش اقلید، درویشی مدیر آموزش وپرورش اقلید در این دیدار که در سالن […]

دیدار فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اقلید با مدیریت و کارکنان حوزه ی ستادی آموزش وپرورش اقلید

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اقلید به اتفاق معاونین و نماینده ولی فقیه این نهاد با مدیریت وکارکنان حوزه ی ستادی آموزش وپرورش دیدار و از ایشان تجلیل نمودند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش اقلید، درویشی مدیر آموزش وپرورش اقلید در این دیدار که در سالن جلسات این مدیریت صورت گرفت طی سخنانی از تمامی اقشار، ادارات و نهادهای شهرستان به پاس حضور در مراسمات و جلسات مختلف جهت تبریک هفته معلم به فرهنگیان، قدردانی و تشکر نمود.
وی افزود: هر کجا به مشکلی برخوردیم حضور به موقع سپاه پاسدادان موجب دلگرمی و گره گشایی بوده است.
در ادامه حجت الاسلام مرادی نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت سپاه شهرستان به اینکه کسی که می خواهد تاثیرگذار باشد باید اعتماد به نفس داشته باشد اشاره کرد وگفت: خداوند شان و مقام خود را به معلم داده است و معلم باید موجب رشد دانش آموزان شود.
وی با بیان اینکه باید آسیب های بین دانش آموزان را شناسایی و در جهت از بین بردن آن قدم برداریم، افزود: به شدت شبکه های اجتماعی مختلف در تلاش هستند که دانش آموزان را از مسیر درست منحرف کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه اقلید نیز در سخنانی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان، بر اجرای کامل سند تحول بنیادین در مدارس تاکید نمود.
سرهنگ خدایاری خاطرنشان کرد: همیشه تعبیر سرباز گمنام مربوط به سربازان اطلاعات بوده ولی در دیدار اخیر رهبری با معلمان، ایشان خطاب به فرهنگیان فرمودند شما سربازان گمنام امام زمان (عج) هستید که در گوشه گوشه ی میهن اسلامی مشغول خدمت می باشید که این تعبیر بسیار بزرگی است.
تجلیل از مدیریت، معاونین و کارکنان حوزه ی ستادی این مدیریت پایان بخش این برنامه بود.

 

منابع : ناموجود
نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]

برچسب ها :



آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق