Friday 29 March 2024
کد خبر : 1129
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 - 7:22
- بازدید

پیام نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان فارس؛  در متن پیام دکترمسلم صالحی آمده است:   بسمه تعالی تشکیل ساختار بسیج به عنوان یک تشکیلات عظیم مردمی یک حرکت عظیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. اقدامات و خدمات بزرگ بسیج سازندگی در سالیان متمادی از زمان تشکیل آن، منشأ تحولات عظیمی در حوزه های مختلف کشور شده […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان فارس؛  در متن پیام دکترمسلم صالحی آمده است:

 

بسمه تعالی

تشکیل ساختار بسیج به عنوان یک تشکیلات عظیم مردمی یک حرکت عظیم در جهت تحقق آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

اقدامات و خدمات بزرگ بسیج سازندگی در سالیان متمادی از زمان تشکیل آن، منشأ تحولات عظیمی در حوزه های مختلف کشور شده که برای همگان مبرهن است و این چیزی به جز عشق و ایمان نمی تواند باشد.

وجه دیگر بسیج سازندگی حضور جهادگران در جبهه نبرد اقتصادی است؛ بسیجیان سلحشور این بار در جهادی دیگر با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) وارد عرصه تولید و اشتغالزایی شدند تا در جنگ نابرابر اقتصادی که دشمنان نظام و انقلاب برای به زانودرآوردن ملت شریف ایران علم کردند جانانه مقابله کنند و حقیقتاً در این عرصه نیز خوش درخشیدند.

اینجانب، ضمن گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل بسیج سازندگی، از اهتمام و تلاش‌های خالصانه فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان اقلید، همکاران محترم، پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، بسیجیان، جهادگران و همه آنانی که بی‌ادعا در خط مقدم خدمت به مردم؛ فرهنگ جهاد را در زدودن غبار محرومیت از سیمای مناطق کم‌برخوردار شهرستان اقلید به منصه ظهور گذاشتند، قدردانی می‌نمایم و صحت، سلامت و توفیقات روزافزونتان را در مسیر توسعه، پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی و این خطه از میهن عزیزمان در سایه سار عنایات حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و تحت منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستارم

دکترمسلم صالحی نماینده مردم شریف اقلیدوسرحدچهاردانگه

نویسندگان : ناموجود
چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]


آرشیو

 بازی مختار  بازی سفیر عشق