موفقیت ایران در تولید واکسن، افتخاری برای جهان اسلام است

به گزارش صبح اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز این شهر به فرمایشات مقام معظم رهبری پس از تزریق واکسن برکت ملی در جمع دست اندرکاران امر اشاره و اظهار کرد: حضرت آقا این موفقیت را مایه مباهات و افتخار برای ملت شریف ایران اسلامی خواندند.
وی تزریق واکسن تولید داخل توسط مقام معظم رهبری را نوعی خسته نباشید و تأیید کار جوانان کشور و تشویق مسؤولان دست اندرکاران امر خواند.
امام جمعه اقلید با اشاره به تلاش دشمنان برای تخطئه قرار دادن این افتخار ملی عنوان داشت: رسانه های استکباری و صهیونیستی با مطرح کردن موضوعات مختلف ازجمله انکار و غیرقابل باور بودن موفقیت جمهوری اسلامی ایران در تولید واکسن، نمایشی بودن تزریق واکسن تولید داخل توسط مقام معظم رهبری و…، به دنبال بهانه تراشی بوده و تحمل این واقعیت ها را نداشته و ندارند.
طالبی افزود: دشمن طاقت پیشرفت ما را ندارد همانگونه که در ماجرای برجام تولید سلاح شیمیایی و میکروبی، بهانه ای بیش نیست.
خطیب جمعه اقلید در بخش دیگر سخنان خود به اهمیت کار در تولید واکسن داخلی اشاره و بیان کرد: کسب این موفقیت نه تنها افتخار ملی بلکه افتخاری برای جهان اسلام است که باید به آن بالید.
وی گفت: تزریق واکسن داخلی توسط مقام معظم به عنوان یک رهبر مذهبی که مرجع تقلید جهان اسلام و الگوی بسیاری از آزادی خواهان جهان است، حرکتی مؤثر در راستای پیشبرد دانش بومی و فرهنگ ملی بود.
امام جمعه اقلید با اشاره به تحریم های کمرشکن ظالمانه و جنگ اقتصادی و رسانه ای دشمنان علیه ایران، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به همت دلسوزان، متخصصان و جوانان مبتکرش، پیام قدرت و اقتدار علمی خود را نشان داد و در جمع شش کشور برتر جهان در تولید واکسن قرار گرفت.

طالبی در بخش دیگر سخنان خود ضمن آرزوی توفیق برای دولت جدید و انقلابی تحول آفرین همراه با اقتدار، اظهار داشت: چند درخواست از ملت شریف و غیور، مجموعه حزب اللهی و ولایی در خط امام خمینی (ره) و رهبری معزز و معظم و اصولگرا و اصلاح طلب و دلسوز به نظام مقدس اسلامی داریم و آن اینکه، اجازه دهیم دولت جدید تحول آفرین با آرامش کار خود را آغاز کند یعنی از هم اکنون سطح توقعات خود را نگهداریم تا دولت جدید روی دور کار بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *