اجرای رزمایش سلامت در شهرستان اقلید

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی ظهر امروز در جلسه ای که با حضور فرمانده و مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه اقلید، برخی از مسؤولان شهرستانی، خیران، برخی از کارشناسان شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان، اورژانس اجتماعی و… در سالن غدیر سپاه این شهرستان برگزار شد، یاد شهدا به ویژه شهدای مدافع سلامت را گرامی داشت و به فرارسیدن سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره و از جایگاه و شخصیت والای اسردار دل ها سخن گفت.
وی به نقش بسیج در عرصه های مختلف اشاره و بیان کرد: بسیج در ارائه خدمت به اقشار مختلف مردمی به ویژه محرومان و نیازمندان، همواره با جدیت و همت اقدام می کند.
مهدوی با اشاره به برگزاری برنامه کشوری رزمایش جهاد سلامت_فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و سازندگی، از اجرای این رزمایش در روزهای 12 و 13 دی ماه جاری شهرستان اقلید خبر داد و گفت: با تعامل و همکاری و استفاده از ظرفیت ادارات و نیروهای جهادی، بسیجی و… می کوشیم این رزمایش به بهترین نحو در سطح شهرستان اجرا شود.
مسؤول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید ارائه خدمات درمانی و ویزیت رایگان در منطقه هدف، استفاده خدمات مشاوره ای، اجرای برنامه های فرهنگی، مسابقات و برنامه های ورزشی، سازندگی و اجرای برنامه های مختلف جهادی و سازندگی، توزیع بسته های معیشتی را ازجمله رویکردهای برنامه ریزی شده در این رزمایش عنوان کرد.
وی یادآور شد: این رزمایش 12 و 13 دی ماه و به یاد سردار دلها همزمان با سراسر کشور در در منطقه حسن آباد و آسپاس شهرستان اقلید برگزار می شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *