لزوم دقت کافی در معرفی انقلاب اسلامی به نسل نو و آینده

به گزارش خبرنگار شیرازه در اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در دیدار مسؤولان شهرستانی که به مناسبت دهه فجر در دفتر وی صورت گرفت، فرارسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و باد امام خمینی (ره) و شهدا را گرامی داشت.
امام جمعه اقلید در این دیدار به منشا پیدایش انقلاب از دیدگاه امام خمینی(ره) اشاره کرد و بیان داشت: منشا پیدایش انقلاب اسلامی در نتیجه ایمان به خدا و انقلاب درونی است که مردم را به صحنه کشید و علیه طاغوت به پا خواستند.
حجت الاسلام طالبی همچنین به دیدگاه و فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: انقلابی که برخاسته درون انسان هاست، هیچگاه خاموشی ندارد.
وی عنوان داشت: مسوولان در خدمت به مردم باید باشند تا مردم به آتی و آینده امیدوار شوند و دشمن مأیوس و ناامید می شود.
امام جمعه اقلید بر لزوم همت و تلاش نخبگان و دست اندرکاران در راستای معرفی درست و صحیح انقلاب به نسل نو و آینده تأکید کرد و گفت: در معرفی انقلاب اسلامی نباید سطحی نگری و تحجر صورت گیرد بلکه باید دقت کافی شود تا زمینه نفوذ دشمن فراهم نشود.
حجت‌الاسلام طالبی بیان کرد: در تقویت دین و باور مردم که منشأ پیدایش انقلاب اسلامی کوشید. کار راهبری و راهبردی انجام داد.
در ادامه فرماندار شهرستان اقلید نیز یاد امام خمینی(ره) و شهدا به ویژه شهدای شهرستان اقلید را گرامی داشت و ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
شهرام منصوری با تاکید بر اینکه آنگونه که شایسته مردم است باید خدمتگزاری کرد، بیان داشت: با توجه به مشکلات موجود و دست خالی کشور، کار سختی است.
وی ادامه داد: بعد از بیش از چهل سال پیروزی فشار و هجمه و تهدید زیادی علیه کشور بود که بسیاری از این مشکلات با رهبری مقام معظم رهبری به فرصت تبدیل شد.
منصوری گفت: ما نیز در شهرستان اقلید با تاسی ار فرمایشات مقام معظم رهبری می کوشیم خدمت به مردم به بهترین نحو انجام شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *