امام جمعه اقلید: مهمترین دستاورد 13 آبان انزوای جریان‌های لیبرالیستی بود

حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اقلید، مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان را انزوای جریان‌های لیبرالیستی، خلع سلاح تبلیغاتی جریان‌های چپ در کشور عنوان کرد.

امام جمعه اقلید گفت: فروریختن ابهت ظاهری و هیمنه خودساخته آمریکایی‌ها به همه مستضعفین جرأت داد تا برای رهایی خود از سلطه آمریکا دست به کار شوند.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نیز پیروزی مقاومت و شکست امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و حیثیتی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند ننگ شکست را از پیشانی سیاه خود پاک کند.

خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: کشتار کودکان و مردم بی پناه فقط پرونده رژیم صهیونیستی را سنگین‌تر و عواقب دردناکی را متوجه آن می‌سازد.

امام جمعه اقلید بیان‌کرد: طوفان الاقصی وصبر مقتدرانه و مظلومیت پیروزمندانه فلسطین، باعث شد نه تنها از پوشالی بودن ساختارهای سیاسی و امنیتی و نظامی استکبار جهانی رونمایی شود بلکه چهره اروپای مدرن و حامی حقوق بشر را نیز نشان داد.

وی افزود: همگان دانستند که چگونه اروپایی‌ها زیر لایه مخملین لاف‌ها و ادعاهای فریبنده، مخفی شده بودند و به محض احساس خطر، پرده‌ها را کنار زدند و خشونت عریان خود را نشان دادند.

گشول ادامه داد: آنها با صحه گذاشتن به همه جنایت‌هایشان نشان دادند که نظام ارزشی لیبرال دموکراسی غرب چه دروغ بزرگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *