لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › افزایش ۴۴ درصدی کشف سرقت در اقلید

۱۲مهر,۱۴۰۳ | ۸:۳۶ ق.ظ

3086

21

بدون دیدگاه

افزایش ۴۴ درصدی کشف سرقت در اقلید

فرمانده انتظامی اقليد از افزایش کشف ۴۴ درصدی کشف انواع سرقت‌ها طی ۶ ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

سرهنگ لطف‌اله محمدی اظهار داشت: سرقت از جمله جرايمی است که امنيت عمومی را به مخاطره مي‌اندازد و به احساس امنيت خانواده‌ها و آرامش و سلامت ذهنی افراد آسيب می رساند.

وی ضمن اشاره به افزایش کشف ۴۴ درصدی کشف سرقت‌ها، افزود: اين موفقيت نتيجه اجرای طرح‌های انتظامی و تلاش همکاران در امر کشفيات سرقت بوده است.

سرهنگ محمدی در ادامه سخنان خود به اقدامات پليس شهرستان در ۶ ماهه اول سال جاری در اين حوزه اشاره کرد و اظهار داشت: ماموران با انجام گشت‌های نامحسوس و شناسای و برخورد با افراد سابقه‌دار و مجرمين و همچنين اجراي طرح‌هاي هدفمند موفق به افزایش ۴۴ درصدی کشف سرقت‌ها شامل منزل، مغازه، موتورسیکلت، قطعات، محتویات و پلاک خودرو، اماکن خصوصی و دولتی، احشام و طیور در اين شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی اقليد افزود: اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، اقدامات اطلاعاتی و همکاري خوب مردم با پليس از مهمترين دلايل افزای کشفيات سرقت در اين شهرستان بوده است و رويکرد جامعه محور و توسعه مشارکت‌های مردمی ميتواند نقش بسيار مهمی در ارتقاء امنيت و کاهش جرائم ايفا نمايد.

انتهای پیام/
برچسب ها : , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=3086