لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › امام جمعه اقلید: مهمترین دستاورد ۱۳ آبان انزوای جریان‌های لیبرالیستی بود

۱۲آبان,۱۴۰۲ | ۳:۲۹ ب.ظ

1650

64

بدون دیدگاه

امام جمعه اقلید: مهمترین دستاورد ۱۳ آبان انزوای جریان‌های لیبرالیستی بود


حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اقلید، مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب دوم و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان را انزوای جریان‌های لیبرالیستی، خلع سلاح تبلیغاتی جریان‌های چپ در کشور عنوان کرد.
امام جمعه اقلید گفت: فروریختن ابهت ظاهری و هیمنه خودساخته آمریکایی‌ها به همه مستضعفین جرأت داد تا برای رهایی خود از سلطه آمریکا دست به کار شوند.
وی با بیان اینکه طوفان الاقصی نیز پیروزی مقاومت و شکست امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و حیثیتی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند ننگ شکست را از پیشانی سیاه خود پاک کند.
خطیب جمعه اقلید تصریح کرد: کشتار کودکان و مردم بی پناه فقط پرونده رژیم صهیونیستی را سنگین‌تر و عواقب دردناکی را متوجه آن می‌سازد.
امام جمعه اقلید بیان‌کرد: طوفان الاقصی وصبر مقتدرانه و مظلومیت پیروزمندانه فلسطین، باعث شد نه تنها از پوشالی بودن ساختارهای سیاسی و امنیتی و نظامی استکبار جهانی رونمایی شود بلکه چهره اروپای مدرن و حامی حقوق بشر را نیز نشان داد.
وی افزود: همگان دانستند که چگونه اروپایی‌ها زیر لایه مخملین لاف‌ها و ادعاهای فریبنده، مخفی شده بودند و به محض احساس خطر، پرده‌ها را کنار زدند و خشونت عریان خود را نشان دادند.
گشول ادامه داد: آنها با صحه گذاشتن به همه جنایت‌هایشان نشان دادند که نظام ارزشی لیبرال دموکراسی غرب چه دروغ بزرگی است.