لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › انتخابات، مظهر قوت ملی

۱دی,۱۴۰۲ | ۶:۰۳ ب.ظ

1875

29

بدون دیدگاه

انتخابات، مظهر قوت ملی


 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، حجت‌الاسلام گشول دره سیبی در خطبه های نماز جمعه این هفته اقلید با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: طبق رهنمود های رهبر حکیم انقلاب، باید چهار راهبرد مشارکت حداکثری، رقابت، سلامت و امنیت مورد توجه همگان باشد.
امام جمعه شهرستان اقلید در ادامه افزود: انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی قابل مقایسه نیست.

گسترش دانش، نهضتی با دستاورد های بزرگ

مجید گشول دره سیبی با اشاره شکوفایی نهضت سواد آموزی و تعلیم خواندن و نوشتن برای عموم گفت: یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی جریان سازی تعلیم و تربیت در میان عموم مردم بوده که این دستاورد در راستای احيا یک سنت بزرگ اسلام، یعنی ضرورت علم آموزی از سوی مسلمین بوده است.
وی در ادامه عنوان کرد: با فرمان امام راحل مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی، اهمیت آن ابعاد مختلفی داشته که یکی از مهم ترین آنها، حضور و مشارکت جدی مردم در حل مشکلات و معضلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است.

ضرورت رعایت قانون و مقررات در جامعه

امام جمعه شهرستان اقلید در پایان خطبه های این هفته اظهار داشت: هم مردم و هم مسوولان در ساخت و سازها، فعالیت های واحد های تولیدی و صنعتی و کاربری صحیح، نظارت و اشراف کامل را داشته باشند و از قانون تخطی نکنند.

برچسب ها : , , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=1875