لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل قبول است

۲۴مرداد,۱۴۰۳ | ۲:۱۲ ب.ظ

2914

41

بدون دیدگاه

برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی قابل قبول است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: دیدگاه اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی، قابل قبول است.

 

به گزارش صبح اقلید مسلم صالحی در تشریح جلسات کمیسیون اجتماعی مجلس با وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم گفت: امروز «احمد میدری» وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم برای تصدی پست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بار دوم در کمیسیون اجتماعی مجلس حضور یافت.

نماینده مردم اقلید بیان داشت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تشریح برنامه های خود پرداخت که در نهایت رای گیری در مورد برنامه های وی به صورت کیفی با عنوان متوسط و قابل قبول انجام شد که البته جمع بندی نهایی هنوز ارائه نشده است، اما در مجموع کارنامه قابل قبولی دارد .

صالحی با بیان اینکه برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبتا مثبت است، گفت: در این جلسه نمایندگان موضوع ناترازی صندوق های بازنشستگی و ساماندهی شرکت های زیان ده شستا را عنوان کردند که وزیر قول داد تا این موضوعات را ساماندهی کند.

 

کمیسیون‌های تخصصی مجلس از روز دوشنبه ۲۲ مردادماه، بررسی برنامه‌ها، اهداف و دیدگاه‌های وزرای پیشنهادی دولت را در دو شیفت آغاز کردند.

وزرای پیشنهادی دولت در هفته جاری در همه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی حضور یافتند و آخر هفته جاری نیز کمیسیون‌ها نتیجه بررسی‌های انجام شده و جمع‌بندی را به هیات رئیسه اعلام خواهند کرد.

از شنبه آینده (۲۷ مردادماه) جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم آغاز خواهد شد و این روند به صورت دو شیفت در صحن علنی مجلس تا چهارشنبه (۳۱ مردادماه) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها : , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=2914