لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › برگزاري صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

۳خرداد,۱۴۰۲ | ۱۱:۰۵ ق.ظ

1170

36

بدون دیدگاه

برگزاري صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

 

برگزاري صبحگاه مشترک نیروهای مسلح همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر

این برنامه با حضور مردم، بسیجیان، نیروی های نظامی و انتظامی و اعضای شورای اداری شهرستان اقلید در میدان صبحگاه سپاه مقاومت ناحیه اقلید برگزار شد.
سرهنگ خدایاری فرمانده سپاه ناحیه اقلید در این مراسم گفت :سوم خرداد یادآور تمامی شهدا و ایثارگرانی است که در برابر ظلم ایستادگی کردند.
امروز عزت و استقلالی و سربلندی و امنیتی که در نظام شاهد هستیم ،مدیون خون پاک شهدایی است که از زمان انقلاب تا کنون ما تقدیم کردیم.
استکبار و دشمنی با ایران و ایرانی تمام شدنی نیست و دشمنی اکنون بر سر مرز های جغرافیایی نیست،بر سر مرزهای اعتقادات و باور های دینی ماست.
امام جمعه شهرستان اقلید افزود:پیروزی و نصرت همه و همه از جانب خدای متعال است ، ولایت پذیری مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس عاملی مهم برای پیروزی ایران در جنگ هشت ساله بود،عامل دیگر وحدت و یکپارچگی بود .
مردم و بسیج و نیروی های نظامی و همه اقشار مختلف جامعه در آن زمان دست به دست هم دادند و اجازه ندادند یک وجب از ایران جدا شود .
منصوری فرماندار اقلید در این مراسم عنوان کرد:
در این روز تاریخی و سرنوشت ساز ‌دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی همگام و یکپارچه و با اتکا به خداوند سبحان و با رهبری امام خمینی (ره)  همراه با اراده قلبی خود،به مقابله جانانه با دشمنان تا بن دندان مسلح و حامیان غربی شان پرداختند و تابلوی اقتدار و ظلم ستیزی این مرز و بوم را در معرض دید جهانیان به تصویر کشیدند.
 
انتهای خبر/