لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › برگزاری مسابقه نقاشی «با انرژی شو» در کانون پرورش فکری اقلید

۳۰مرداد,۱۴۰۳ | ۹:۱۰ ب.ظ

2935

27

بدون دیدگاه

برگزاری مسابقه نقاشی «با انرژی شو» در کانون پرورش فکری اقلید

مسابقه نقاشی «با انرژی شو» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقلید و شرکت توزیع برق، با هدف آموزش و ترویج مصرف بهینه برق در میان کودکان و نوجوانان برگزار شد.

مسابقه نقاشی «با انرژی شو» با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز اقلید و شرکت توزیع برق شهرستان برگزار شد.

این برنامه با حضور کارشناسان اداره برق، والدین و اعضای کانون پرورش فکری و با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مصرف بهینه برق، به شکلی خلاقانه و آموزنده به اجرا درآمد.

در این رویداد، کودکان و نوجوانان با شرکت در مسابقه نقاشی، از فرصت بی‌نظیری برخوردار شدند تا دیدگاه‌ها و ایده‌های خود را درباره صرفه‌جویی در مصرف برق از طریق هنر به نمایش بگذارند.

 

کارشناسان اداره برق با حضور در این برنامه، توضیحاتی جامع برای اعضای کانون و والدین آن‌ها ارائه دادند؛ و روش‌های کاربردی و ساده‌ای را برای کاهش مصرف انرژی و مدیریت بهینه منابع برق در منازل بیان کردند.

لسه پرسش و پاسخ یکی از بخش‌های مهم این برنامه بود که در آن، کودکان و نوجوانان با مطرح کردن سؤالات خود در زمینه مصرف برق، به اطلاعات بیشتری درباره اهمیت صرفه‌جویی دست یافتند.

در پایان این برنامه، آثار نقاشی اعضای کانون به کارشناسان برق تحویل داده شد تا در مسابقه نقاشی «با انرژی شو» مورد ارزیابی قرار گیرند.

لازم به ذکر است؛ کانون پرورش فکری اقلید در نظر دارد با ادامه چنین برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، نقش خود را در تربیت نسل‌های آگاه و مسئولیت‌پذیر به نحو احسن ایفا کند.

انتهای پیام/
برچسب ها : ,

https://sobheeghlid.ir?/p=2935