لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › بهسازی ۳۳۰۰ متر جاده بین مزارع در اقلید

۹مرداد,۱۴۰۲ | ۴:۳۲ ب.ظ

1348

34

بدون دیدگاه

بهسازی ۳۳۰۰ متر جاده بین مزارع در اقلید

 
🔹به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اقلید، ارسلان صالحی بیان کرد: این دو طرح عمرانی با اعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و خسارت سیل و مشارکت مردمی با سهم ۱۵ درصدی انجام شده است.
🔹این مقام مسئول با بیان اینکه طرح بهسازی و مرمت این دو جاده بین مزارع شامل خاک‌ریزی، بستر کوبی و ریگلاژ بوده است، اضافه کرد: حجم عملیات خاکریزی اجرا شده بیش از دو هزار و ۲۰۰ متر مکعب بوده است.
🔹به گفته وی؛ این عملیات موجب تسهیل و تسریع در رفت و آمد بیش از ۶۰۰ نفر از بهره برداران دو هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی مناطق مذکور شده است.
🔹صالحی با اذعان به اینکه مرمت و تکمیل جاده‌های بین مزارع شهرستان اقلید نیازمند تامین اعتبار است، ابراز کرد: مسیرهای دسترسی به اراضی کشاورزی به‌عنوان واحدهای تولید نقش ویژه‌ای در توسعه و پیشرفت کشاورزی ایفاء می‌کنند.
وی ارتقاء بازدهی و کاهش استهلاک ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی، تسریع در انتقال نهاده‌ها و حمل و نقل محصولات کشاورزی، دسترسی مناسب به بازار و کاهش هزینه‌های تولید و در نهایت افزایش بهره‌وری را از جمله مزایای بهسازی جاده‌های بین مزارع دانست.
➖➖➖➖➖➖➖➖
پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید
 
 
 

برچسب ها : , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=1348