لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › تاکید بر لزوم توجه جدی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم و صفر در شهرستان اقلید

۱۱مرداد,۱۴۰۰ | ۹:۵۳ ب.ظ

379

38

بدون دیدگاه

تاکید بر لزوم توجه جدی به رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسم عزاداری محرم و صفر در شهرستان اقلید


به گزارش صبح اقلید، جلسه کمیته برگزاری مراسم های عزاداری محرم و صفر شهرستان اقلید امروز با حضور برخی از مسولان شهرستانی، شورای هیأت های مذهبی و اعضای کانون مداحان شهرستان در سالن اجتماعات شهید شریفی فرمانداری برگزار شد.

امام جمعه اقلید در این جلسه با اشاره به شیوع بیماری کرونا و برگزاری مراسم ها به صورت محدود با رعایت اصول بهداشتی تصریح کرد: تابع قوانین و مقررات هستیم و امید است امسال نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم مراسم ها را برگزار کنیم.

حجت الاسلام طالبی با بیان اینکه علاقه و محبت به اهل بیت در جان و خون ما ریشه دارد، از تلاش هیئت های مذهبی در رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم و آیین های مذهبی که تاکنون برگزار شد، سخن گفت.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقلید در این جلسه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، معیار بر برگزاری مراسم ها، ستاد ملی کرونا است، و تأکید ایشان به رعایت پروتکل ها، عنوان داشت: پیک پنجم کرونا شروع شده و خیلی شدیدتر است.

دکتر مسعود جوکار به واکسیناسیون اقشار مختلف در رده سنی متعدد اشاره و با بیان اینکه امیدواریم همه افراد واکسینه شوند، برخی از پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم ها که باید رعایت شود، را برشمرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه و تعهد زیاد افرادی که متصدی اجرای برنامه ها و مراسم ها هستند، گفت: کسی مخالف برگزاری مراسم عزاداری محرم و صفر نیست ولی توقع می رود تمام پروتکل ها با دقت رعایت شود.

فرماندار شهرستان اقلید در این جلسه با تقدیر از تمامی افراد، نهادها، ادارات، انجمن ها، نیروها و هیئت هایی که از شیوع کرونا تاکنون در راستای مبارزه و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری و در عرصه های مختلف همکاری و همت و همراهی داشتند، بر لزوم رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری مراسم ها تأکید کرد.

خلیل بزرگی با بیان اینکه آیین محرم و صفر سال گذشته نیز جزو این موضوع می باشد، از هیئت های مذهبی و کانون مداحان و اداره تبلیغات اسلامی و… برای برگزاری مراسم عزاداری سال گذشته قدردانی کرد و گفت: امسال نیز باید تمام شیوه نامه های بهداشتی کامل و با دقت رعایت شود.

وی یادآور شد: تصمیماتی که گرفته می شود به صورت ستادی و گروهی است و تنها فرد یا نهاد خاصی مسوول نیست بلکه همه باید در اجرای مصوبات جلسه همکاری کنند.

بزرگی در پایان سخنان خود بر لزوم همت شهرداران، بخشداران، دهیاران و سایر متصدیان امر در فضاسازی مناسب شهری و روستایی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، نظارت جدی بهداشت و درمان در برگزاری مراسم ها، استفاده از ظرفیت همیاران سلامت و بسیجیانی که در این عرصه خدمت و کمک می کنند و… ، تأکید کرد.

برچسب ها : , , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=379