لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › دبیرکل حزب الله به آرزوی دیرینه خود رسید

۷مهر,۱۴۰۳ | ۳:۵۴ ب.ظ

3079

23

بدون دیدگاه

دبیرکل حزب الله به آرزوی دیرینه خود رسید

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس: هیچ ظلمی پایدار نبوده و محور مقاومت بیش از پیش در برابر رژیم صهیونیستی ایستادگی می کنند.

به گزارش صبح اقلید، نماینده مردم شهرستان اقلید با بیان تسلیت شهادت سید حسن نصرالله(ع) به محضر مقام معظم رهبری گفت: مجاهدان دلاور محور مقاومت که ثمره دانش و بینش شهید مقاومت هستند؛ اکنون و در این برهه حساس پس از شهادت سید حسن با بصیرت و تدوام راه وی در برابر رژیم صهیونیستی بیش از پیش ایستادگی می کنند.

مسلم صالحی با بیان اینکه دبیرکل حزب‌الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید اظهار داشت: سید حسن نصرالله، همچنان با اندیشه و رویکرد مقدس خود یاری گر محور مقاومت است و خون این شهید تقویت کننده روحیه جهادی امت مسلمان است.

وی ادامه داد: تدوام خط سید حسن نصرالله در دستان امت اسلامی است و اتحاد اسلامی همواره در برابر جنایت های اسرائیل و هم دستان غربی ایستادگی می کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار چهره مقاومت در جهان اسلام گفت: رژیم صهیونیست روز به روز به نابودی خود نزدیک تر شده و این ترور نه تنها از روحیه جهادی امت حزب الله کم نمی کند؛ بلکه قدرت حزب الله را بیشتر و آنان مصمم تر در برابر رژیم نژادپرست اسرائیل ایستادگی می کنند.

صالحی در پایان تصریح کرده: هدف گرفتن چهره های شاخص حزب الله لبنان نشان دهنده واهمه صهیونیست از محور مقاومت‌ و است؛ این رژیم باید بداند که حزب الله و مقاومت استوار تر از قبل هستند و قطعا ظلم نابود می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها : , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=3079