لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › درخشش دانش آموزان اقلیدی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی

۱۳مرداد,۱۴۰۳ | ۲:۳۳ ب.ظ

2894

157

بدون دیدگاه

درخشش دانش آموزان اقلیدی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز دانش آموزی

مسابقات قرآن ،عترت و نماز دانش آموزی هر سال در ۵ مرحله آموزشگاه، شهرستانی، مقدماتی استان، استانی و کشوری برگزار می گردد که در چهل و دومین دوره این مسابقات شاهد درخشش دانش آموزان اقلیدی بودیم.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، درویشی مدیر آموزش وپرورش اقلید در این خصوص گفت: در مرحله شهرستان حدود ۷۰۰ نفر دختر و پسر در مسابقات شرکت نمودند که بر اساس سهمیه ۱۱۰ نفر به مرحله ۱۴ گانه مقدماتی استان راه یافتند که افتخار میزبانی این دوره از مسابقات نیز نصیب مدیریت آموزش و پرورش اقلید شد.

درویشی افزود: از مجموع شرکت کنندگان ۴ منطقه و شهرستان (آباده ، اقلید ، خرمبید و سده)، شهرستان اقلید دارای ۴۲ نفر منتخب مقام اولی بود که مستقیما به مرحله استانی راه یافتند و بیشترین آمار راه یافتگان نیز مربوط به مدیریت آموزش و پرورش اقلید است.

وی عنوان داشت: در مرحله استانی از ۴۲ نفر دانش آموز شرکت کننده در مسابقات ۲۴ نفر از دانش آموزان حائز رتبه های اول تا پنجم شدند که بیشترین آمار مقام آوران در شهرستان های شمال فارس می باشد.

مدیر آموزش وپرورش اقلید خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش سهمیه راه یابی به مرحله کشوری، دانش آموزان با امتیاز بالاتر به‌مرحله کشوری راه یافتند که سهمیه شهرستان اقلید ۳ دانش آموز پسر و ۱ دانش آموز دختر در رشته های احکام، اذان، مداحی و قرائت تقلیدی است ومدیریت آموزش و پرورش اقلید جزء ادارات برتر استان در اعزام دانش آموز به مرحله کشوری شده است.

وی در پایان گفت: جا دارد از تلاش‌ها و زحمات کلیه دست‌اندرکاران و حامیان مسابقات قرآن قدردانی و تشکر نموده و این موفقیت را به همه عزیزان تبریک عرض نماییم.

انتهای پیام/

https://sobheeghlid.ir?/p=2894