لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › شهرستان اقلید، در آستانه انتخابات

۷تیر,۱۴۰۳ | ۵:۱۵ ب.ظ

2694

78

بدون دیدگاه

شهرستان اقلید، در آستانه انتخابات

۶۲ هزار واجد شرایط رای گیری در شهرستان اقلید، آماده حضوری پررنگ در انتخابات هشتم تیرماه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح اقلید، شمارش معکوس برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است و کمتر از ساعت آینده این فرآیند از سر گرفته می شود.

فرماندار اقلید از آمادگی این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبرداد و گفت: این شهرستان حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد ۶۲ هزار نفر دارای شرایط رای دادن هستند.

منصوری با اشاره به این که در این شهرستان ۳ هزار رای اولی، برای اولین بار انتخابات را تجربه می‌کنند، افزود: ۸۸ صندوق رای به صورت ثابت و سیار برای این دوره از انتخابات پیش بینی شده و ۱۴۰۰ نفر برای برگزاری انتخابات سازماندهی شده‌اند.

تکمیل راه و سبک مدیریتی شهید خدمت بسیار حائز اهمیت است

 

نماینده ولی فقیه در شهرستان اقلید ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در حماسه هشتم تیرماه گفت: مردم برای تعیین رئیس جمهور باید ولایتمداری، انقلابی و دلسوز بودن؛ شناختن نیازهای مردم و روحیه ی جهادی و استفاده از همه ی ظرفیت ها را در شاخص های انتخاب خود قرار دهند تا شاهد ادامه راه سید شهیدان خدمت باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجید گشول دره سیبی در پایان اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم و رونق اقتصاد از مهم ترین خواسته های مردم از رئیس جمهور آینده است و فردی که انتخاب می شود باید خواسته های مهم مردم را درک و به آنها پاسخگو باشد.

مردم شهرستان اقلید در آخرین انتخابات که اسفند ماه سال گذشته برگزار شد حضوری ۷۳ درصدی داشتند و انتظار می رود فردا نیز حماسه ای پرشور را رقم بزنند.

انتهای پیام/
برچسب ها : , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=2694