لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › لزوم هوشیاری و بصیرت عمومی در مقابله با اغواگران و فرصت طلبان

۶مهر,۱۴۰۱ | ۸:۱۵ ق.ظ

924

22

بدون دیدگاه

لزوم هوشیاری و بصیرت عمومی در مقابله با اغواگران و فرصت طلبان

به گزارش صبح اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی امام جمعه اقلید در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه این شهربا گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ایران اسلامی آغازکننده جنگ نبود بلکه جنگ بر ما تحمیل شد و برای حفظ انقلاب اسلامی، سرزمین و ناموس و شرع، برای دفاع برخاستیم و تاریخ دفاع ثابت می کند که هیچگاه دنبال تعرض به غیرنظامیان و منازل مردم نبودیم.
وی با بیان اینکه سنگرهای رزمندگان مان در دفاع مقدس، محل عبادت و راز و نیاز با خداوند متعال بود، عنوان داشت: ازآنجایی که دفاع ما از نظر عقیده، ایمان و پیروی از یکی از اولیای الهی (امام خمینی (ره)) تحقق یافت، قداست خاصی پیدا کرده است.
طالبی به برخی از فرمایشات امام خمینی (ره) درمورد جنگ و دفاع مقدس اشاره کرد و بر لزوم مطالعه منشور روحانیت امام خمینی(ره)، به ویژه بخشی که درمورد جنگ برای ادای تکلیف است، توسط اقشار مختلف به ویژه نسل نو و جوان و نیز پیشکسوتان جهاد و شهادت، تأکید کرد.
خطیب جمعه اقلید با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، بیان کرد: دفاع مقدس ما منحصر به کهنسالان یا جوانان و نوجوانان و زنان و … نیست بلکه مجموعه های بزرگ دینی و مذهبی، دست اندرکار بودند تا ما به پیروزی برسیم.
امام جمعه اقلید با تأکید بر لزوم روایت گری درست و دقیق دفاع مقدس و دغدغه های مقام معظم رهبری در این زمینه، تأکید کرد: دفاع مقدس خونبهای شهیدان است که باید حفظ شود.
طالبی در ادامه به ماجراهای اخیر کشور اشاره کرد و گفت: هوشیار باشید که تحت تأثیر اغواگران و فرصت طلبان قرار نگرفته و آینده خود را خراب نکنید.
وی به اتفاقی که برای مرحومه مهسا امینی افتاد و دستور اکید رئیس جمهور بر پیگیری دقیق و سریع ماجرا اشاره کرد و بیان داشت: در حالی که اولیای نظام اسلامی (رئیس جمهور، مجلس شورای اسلامی، رئیس قوه قضاییه و…) در حال پیگیری ماجرا بوده و قول رسیدگی دقیق دادند، معنا ندارد که عده ای سودجو و فرصت طلب به اموال عمومی و خصوصی مردم دست درازی کرده و به آتش بکشانند و بیگناهان را آماج تیرهای زهرآگین خود قرار دهند.
طالبی به آتش کشیدن آمبولانس ها و تخریب اموال عمومی و… اشاره کرد و ادامه داد: چرا باید عده ای داغدار شوند یا هتاکی به جایی برسد که پلیس، که حافظ امنیت و ناموس و شرف است، مورد حمله قرار گرفته و کشته شود.
طیب جمعه اقلید یادآور شد: پدر متوفی (امینی) عنوان کرد که این افراد نه از ما هستند و نه ما از آن ها، بلکه قوت قلبمان همان وعده ای است که مسؤولان نظام به ما در مورد پیگیری پرونده دادند.