نماد سایت صبح اقلید

مشاور استاندار فارس: پافشاری بر اهداف، از نقاط قوت ماهی و برکه

مشاور استاندار فارس پس از رونمایی از این فیلم گفت: پا فشاری بر اهداف خود موضوعی بود که در این فیلم به آن پرداخته شده بود و از نقاط قوت ماهی و برکه به شمار می رفت.

سید مهدی موحد در ادامه عنوان کرد: ساخت ماهی و برکه در اقلید در کنار توانایی ها و تخصص های عوامل فیلم، نشان داد که امروزه سراسر ایران از نظر ساخت فیلم از شرایط مستعدی برخوردار هستند.

 
 

رئیس حوزه هنری استان فارس پس از اکران فیلم ماهی و برکه گفت: عنصر اعتماد به نفس، خودباوری و همچنین نکات متعددی از باب توجه به جامعه نخبگان به خوبی در این فیلم به نمایش گذاشته شده است.

وحید نمازی باتوحه به موضوع این فیلم اظهار داشت: پیشنهاد می شود که جامعه دانش آموزی و معلمین توجه بیشتری به این اثر داشته باشند اما در کنار جامعه مدرسه، خانواده ها هم نیز به عنوان یکی از مخاطبین این فیلم به شمار می روند که در رشد و پرورش فرزندان خود از پیامد های این فیلم به خوبی می توانند بهره مند شوند.

وحید نمازی در ادامه افزود: نکته مثبتی که در ماهی و برکه به نمایش گذاشته شده بود، مبتنی بودن بر زیست بوم فرهنگی،هنری و اجتماعی مردم استان فارس است و ما امروز شخصیتی را در  موضوع فیلم تماشا کردیم که خودش از نخبگان این استان بوده است.

رئیس حوزه هنری با بیان اینکه حوزه هنری سه رویکرد کلی را در پیش گرفته، گفت: ما در بحث تولید و حمایت از ایده ها و نوشته های هنری چه در قالب فیلم و مستند و چه در سایر قالب ها، از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: حوزه هنری با دارا بودن ۳۰۰ سینما یکی از بزرگترین پخش کننده های فیلم در ایران است که از نکات مثبت و موثر در گسترش هنر می باشد.

نمازی در پایان اظهار کرد: رویکرد سوم ما در حوزه هنری فارس،تاسیس یک مدرسه در شیراز بود که ۲سال پیش این مهم اتفاق افتاد تا بتوانیم نسل جدیدی از فیلم سازان و هنرمندان متعهد، معتقد و توانمند را به جامعه معرفی کنیم.