لطفا کمی منتظر بمانید ...

×
Generic selectors
Exact matches only
جستجو در عنوان
جستجو در محتوا
جستجو در پست ها
جستجو در صفحات

سر تیتر خبرها

صفحه اصلی › › نواختن زنگ تولید در کارخانه قند اقلید

۱۸بهمن,۱۴۰۱ | ۸:۲۴ ق.ظ

1052

29

بدون دیدگاه

نواختن زنگ تولید در کارخانه قند اقلید

به گزارش صبح اقلید، زنگ تولید در کارخانه قند اقلید نواخته شد.
امام جمعه اقلید در این آیین  که با حضور مسؤولان شهرستانی و نمایندگان صنایع در کارخانه قند اقلید برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت: دولت انقلابی کنونی باور خود به تولید را اثبات کرد.
حجت الاسلام گشول دره سیبی با بیان اینکه بیش از ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه تعطیل در این دولت مجددا راه اندازی شد، به برخی از این واحدها اشاره کرد و گفت: انجام این کار بالابردن سرمایه اجتماعی و امیدبخشی به جامعه است.
وی تصریح کرد: راه حل تورم، رفع مشکل بیکاری و کاهش آسیب های اقتصادی و اجتماعی، رونق و رشد و جهش تولید است.
در ادامه فرماندار اقلید اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در بخش های مختلف یکی از موثرترین راه حل برون رفت از مشکلات است.
شهرام منصوری به ظرفیت ها و فرصت های موجود در شهرستان اقلید اشاره و برخی از صنایع و سرمایه گذاری های انجام شده در سطح این شهرستان را برشمرد و بر همت جهادی و اقدامات و همکاری های تأثیرگذار برای تحقق و اجرای این سرمایه گذاری ها تأکید کرد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان اقلید نیز در این جلسه بر نقش بسزای جامعه کارگری در عرصه تولید و مناسبت های مختلف سیاسی و اجتماعی و همراهی با مردم و تأثیرگذاری در امیدآفرینی و ارائه خدمت ارزنده به کشور و جامعه تأکید کرد.
سیروس زارعی نواختن زنگ تولید، راوی سنگرهای هشت سال دفاع مقدس به کارگران و تجدید میثاقی با آرمان های امام راحل و شهدا است.
در ادامه نماینده جامعه صنعتی شهرستان اظهار داشت: یکی از ستون های پیشرفت در هر کشوری، تولید است که در صورت رونق آن، تثبیت استقلال سیاسی و نظامی و … را بدنبال دارد.
*علی اکبری* از توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به تولید و تأکید ایشان به خودکفایی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: منکر وجود تحریم ها نیستیم اما سکون و راکد بودن را نباید مربوط به تحریم کنیم.
*🔺در ادامه نماینده دیگر صنعت* با تقدیر از مسؤلان مربوطه با سرمایه‌گذاران طرح های جدید در شهرستان به برخی از مسائل مربوط به حمایت از صنایع و سرمایه‌گذاران اشاره کرد و اظهار داشت: دیدگاه حمایت از سرمایه‌گذار در برخی بانک علی‌رغم منابع خوب ضعیف است.
محسن عابدی افزود: راه اندازی کارخانه کار سختی است که اگر تعطیل شود، بحران است لذا نیاز به حمایت جدی از صنایع و کارخانجات در عدم تعطیلی است چراکه راه اندازی دوباره آن سخت است.
حمایت از صنایع راه اندازی شده و نیازسنجی و دقت در صدور مجوزها با توجيه اقتصادی، مسئله دیگری بود که عابدی به آن اشاره کرد.
 

برچسب ها : , , ,

https://sobheeghlid.ir?/p=1052